dc.contributor.advisor | Krumnikl, Michal | |
dc.contributor.author | Hruška, Jan | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T09:27:47Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T09:27:47Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/119092 | |
dc.description.abstract | Masové využití rozšířené reality se stalo aktuální až s příchodem výkonnějších mobilních zařízení. Začínají se objevovat první mobilní aplikace a rozšířená realita (AR) má velký potenciál být důležitou technologií v následujících letech. Proto může být přínosné se tímto tématem zabývat. Tato práce se věnuje především využití AR ve hrách a konkrétně ve hře Bomberman. Cílem práce by mělo být motivovat a inspirovat k vytvoření vlastní aplikace nebo alespoň objasnit, čím se AR zabývá a jaká jsou dnes možná využití. K tomu může pomoci rozbor dnes používaných AR knihoven, a poté nastínění principu jak některé z nich fungují. Dále pak popisuji, které nástroje jsem k vývoji použil a které se mohou hodit i vám. Také popisuji, jaké aplikace je možné sehnat již dnes. | cs |
dc.description.abstract | Massive usage of augmented reality became actual, when more powerful mobile devices arrived. First AR mobile applications are arriving and augmented reality (AR) has big potential to be important technology in next years. That's why it can be useful to be interested in this topic. This work focuses primarily on the use of AR in games and specifically in the game Bomberman.
The aim of the work should be to motivate and inspire you to create your own application or at least clarify what the AR means and for what may be used. To achieve this can help analysis of popular AR libraries and then light explanation how some of them work. Further I explain, which tools I used for development and some of them can be useful even for you. I also write about applications, which can be used even today. | en |
dc.format.extent | 16725745 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | rozšířená realita, hra, android, Bomberman | cs |
dc.subject | augmented reality, game, android, Bomberman | en |
dc.title | Aplikace rozšířené reality pro OS Android | cs |
dc.title.alternative | Application of Augmented Reality for OS Android | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Fabián, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2017-06-06 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | HRU281_FEI_N2647_2612T025_2016 | |
dc.rights.access | openAccess | |