dc.contributor.advisor | Kuchař, Martin | |
dc.contributor.author | Bača, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T09:27:53Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T09:27:53Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/119107 | |
dc.description.abstract | Přímé řízení momentu patří k nejmodernějším metodám regulace střídavých strojů. Tato diplomová práce se zabývá metodou přímého řízení momentu asynchronního motoru s přímým výpočtem vektoru napětí, která byla vyvinuta na Katedře elektroniky FEI VŠB-TU Ostrava. Hlavním cílem bylo provést implementaci algoritmu této metody do řídicího systému s digitálním signálovým kontrolérem TMS320F28335. V první části práce je uveden teoretický rozbor metod přímého řízení momentu asynchronního motoru, za nímž následuje popis implementace algoritmu. Součástí návrhu bylo také vytvoření uživatelského rozhraní ve vývojovém prostředí LabVIEW, které umožňuje modifikovat a sledovat nejdůležitější parametry a veličiny. Funkčnost a správnost návrhu byla ověřena měřením v laboratorních podmínkách. V poslední části práce jsou uvedeny výsledky získané měřením nejdůležitějších veličin střídavého pohonu. | cs |
dc.description.abstract | Direct torque control is one of modern methods of AC machines control. This master’s thesis deals with the method of direct torque control of induction motor with direct voltage vector calculation, which was developed at the Department of Electronics FEI VŠB-TU of Ostrava. The main objective was to implement the algorithm of this method into the control system with digital signal controller TMS320F28335. The first part of the thesis presents a theoretical assumptions of direct torque control methods of induction motor, followed by a description of the implementation of the algorithm. The design also included the creation of a user interface in the LabVIEW development environment that allows to modify and monitor the most important parameters and quantities. The functionality and correctness of the design was verified by laboratory measurements. The last part of the thesis shows the results obtained by measuring the most important quantities of the AC drive. | en |
dc.format.extent | 4229346 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Přímé řízení momentu | cs |
dc.subject | DTC | cs |
dc.subject | asynchronní motor | cs |
dc.subject | elektrické pohony | cs |
dc.subject | digitální signálový kontrolér | cs |
dc.subject | DSC | cs |
dc.subject | TMS320F28335 | cs |
dc.subject | programování | cs |
dc.subject | LabVIEW | cs |
dc.subject | Direct torque control | en |
dc.subject | DTC | en |
dc.subject | induction motor | en |
dc.subject | electric drives | en |
dc.subject | digital signal controller | en |
dc.subject | DSC | en |
dc.subject | TMS320F28335 | en |
dc.subject | programming | en |
dc.subject | LabVIEW | en |
dc.title | Přímé řízení momentu asynchronního motoru s výpočtem vektoru napětí | cs |
dc.title.alternative | Direct Torque Control of Induction Motor with Voltage Vector Calculation | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Brandštetter, Pavel | |
dc.date.accepted | 2017-05-29 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 430 - Katedra elektroniky | |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná elektronika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | BAC0034_FEI_N2649_2612T003_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |