Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKuchař, Martin
dc.contributor.authorBača, Jakub
dc.date.accessioned2017-08-23T09:27:53Z
dc.date.available2017-08-23T09:27:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119107
dc.description.abstractPřímé řízení momentu patří k nejmodernějším metodám regulace střídavých strojů. Tato diplomová práce se zabývá metodou přímého řízení momentu asynchronního motoru s přímým výpočtem vektoru napětí, která byla vyvinuta na Katedře elektroniky FEI VŠB-TU Ostrava. Hlavním cílem bylo provést implementaci algoritmu této metody do řídicího systému s digitálním signálovým kontrolérem TMS320F28335. V první části práce je uveden teoretický rozbor metod přímého řízení momentu asynchronního motoru, za nímž následuje popis implementace algoritmu. Součástí návrhu bylo také vytvoření uživatelského rozhraní ve vývojovém prostředí LabVIEW, které umožňuje modifikovat a sledovat nejdůležitější parametry a veličiny. Funkčnost a správnost návrhu byla ověřena měřením v laboratorních podmínkách. V poslední části práce jsou uvedeny výsledky získané měřením nejdůležitějších veličin střídavého pohonu.cs
dc.description.abstractDirect torque control is one of modern methods of AC machines control. This master’s thesis deals with the method of direct torque control of induction motor with direct voltage vector calculation, which was developed at the Department of Electronics FEI VŠB-TU of Ostrava. The main objective was to implement the algorithm of this method into the control system with digital signal controller TMS320F28335. The first part of the thesis presents a theoretical assumptions of direct torque control methods of induction motor, followed by a description of the implementation of the algorithm. The design also included the creation of a user interface in the LabVIEW development environment that allows to modify and monitor the most important parameters and quantities. The functionality and correctness of the design was verified by laboratory measurements. The last part of the thesis shows the results obtained by measuring the most important quantities of the AC drive.en
dc.format.extent4229346 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPřímé řízení momentucs
dc.subjectDTCcs
dc.subjectasynchronní motorcs
dc.subjectelektrické pohonycs
dc.subjectdigitální signálový kontrolércs
dc.subjectDSCcs
dc.subjectTMS320F28335cs
dc.subjectprogramovánícs
dc.subjectLabVIEWcs
dc.subjectDirect torque controlen
dc.subjectDTCen
dc.subjectinduction motoren
dc.subjectelectric drivesen
dc.subjectdigital signal controlleren
dc.subjectDSCen
dc.subjectTMS320F28335en
dc.subjectprogrammingen
dc.subjectLabVIEWen
dc.titlePřímé řízení momentu asynchronního motoru s výpočtem vektoru napětícs
dc.title.alternativeDirect Torque Control of Induction Motor with Voltage Vector Calculationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBrandštetter, Pavel
dc.date.accepted2017-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department430 - Katedra elektroniky
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná elektronikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisBAC0034_FEI_N2649_2612T003_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam