dc.contributor.advisor | Martinek, Radek | |
dc.contributor.author | Vičík, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T09:27:59Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T09:27:59Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/119116 | |
dc.description.abstract | Tato práce pojednává o problematice elektronických efektů pro drnkací strunné hudební nástroje a o jejich principech. Rovněž je zmíněn princip vzniku zvuku u těchto hudebních nástrojů. Dále pojednává o možnostech simulace kytarových efektů a jejich konkrétní realizaci pomocí prostředků virtuální instrumentace. Dále byl, pomocí graficky orientovaného programovacího prostředí LabVIEW, zrealizován kytarový pedalboard, sdružující pět nejčastěji používaných kytarových efektů, chromatickou ladičku a správu uživatelských předvoleb nastavení. Pro snadnou práci s uživatelskými předvolbami byl fyzicky zrealizován nožní ovládací přepínač. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the problems of electronic effects for stringed musical instruments and their principles. The principle of the making sound of these musical instruments is also mentioned. It also discusing the possibilities of simulation of guitar effects and their concrete realization using means of virtual instrumentation. Also, using the graphically-oriented LabVIEW programming environment, a guitar pedalboard, combining the five most commonly used guitar effects, chromatic tuner, and management of the custom preferences settings, was realized. To easily work with user preferences, the foot control switch has been physically implemented. | en |
dc.format.extent | 12600686 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | LabVIEW | cs |
dc.subject | kytara | cs |
dc.subject | elektrická kytara | cs |
dc.subject | basová kytara | cs |
dc.subject | DSP | cs |
dc.subject | kytarový procesor | cs |
dc.subject | pedalboard | cs |
dc.subject | footswitch | cs |
dc.subject | reverb | cs |
dc.subject | overdrive | cs |
dc.subject | distortion | cs |
dc.subject | chorus | cs |
dc.subject | šumová brána | cs |
dc.subject | chromatická ladička | cs |
dc.subject | ekvalizér | cs |
dc.subject | kompresor | cs |
dc.subject | delay | cs |
dc.subject | echo | cs |
dc.subject | LabVIEW | en |
dc.subject | guitar | en |
dc.subject | electric guitar | en |
dc.subject | bass guitar | en |
dc.subject | DSP | en |
dc.subject | guitar processor | en |
dc.subject | pedalboard | en |
dc.subject | footswitch | en |
dc.subject | reverb | en |
dc.subject | overdrive | en |
dc.subject | distortion | en |
dc.subject | chorus | en |
dc.subject | noise gate | en |
dc.subject | chromatic tuner | en |
dc.subject | equalizer | en |
dc.subject | compressor | en |
dc.subject | delay | en |
dc.subject | echo | en |
dc.title | Kytarové efekty pomocí LabVIEW | cs |
dc.title.alternative | Guitar Effects using LabVIEW | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Bilík, Petr | |
dc.date.accepted | 2017-06-01 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 450 - Katedra kybernetiky a biomedicínského inženýrství | |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Řídicí a informační systémy | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | VIC0041_FEI_N2649_2612T041_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |