Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMenšík, Marek
dc.contributor.authorKermaschek, Jakub
dc.date.accessioned2017-08-23T09:28:15Z
dc.date.available2017-08-23T09:28:15Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119143
dc.description.abstractCílem diplomové práce je vytvořit nástroj, pro vícehodnotovou formální konceptuální analýzu dat z e-learningového systému eLogika, použít tento nástroj na daná data a najít v nich spojitosti. Tato data reprezentují chování studentů v daném systému. Dále popsat teoretickou problematiku vícehodnotových formálních konceptuálních analýz spolu se vším, co je potřeba pro jejich plné pochopení z pohledu relačních struktur. Teoretická část by měla být použita ve výuce. Výsledky praktické části ukazují závislosti mezi studenty a jejich výsledky, které podrobně rozebíráme. Také porovnáváme celkové výsledky analýz získané různými přístupy. Základní dva přístupy jsou použití statistických metod a metod evolučních algoritmů. Tyto evoluční algoritmy navrhujeme jako efektivní metodu pro nalezení relevantních škál vlastností. Kromě těchto výsledků jsme nalezli vlastnosti v systému, které oproti jiným vlastnostem výrazně ovlivňují výsledky studentů v analyzovaném kurzu.cs
dc.description.abstractThe goal of this master thesis is to create a tool for computation many-valued formal concept analysis of data from e-learning system eLogika and to use this tool on this data to find connections inbetween. This data represents the behaviour of students in the system. Next, describe the theory of many-valued formal concept analysis and everything what is important to fully understand the topic, based on the mathematical relation structures perspective. The theoretical part should be used in lectures. The results of the tool show dependences between students and their evalutations in the course, which we discuss in detail. Also we compare the results, which are found by different approaches. Those two main approaches are based on statistical methods and methods based on evolution algorithms. we propose those evolution algortihms as more effective method to found relevant scalings of attributes. In addition, we have found such attributes which compared to others attributes have significantly affected evaluations of student in analysed course.en
dc.format.extent13188715 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVícehodnotová formální konceptuální analýzacs
dc.subjectformální kontextcs
dc.subjectformální konceptcs
dc.subjectškálování datcs
dc.subjectsvazcs
dc.subjectfunkcecs
dc.subjectrelacecs
dc.subjectevoluční algoritmycs
dc.subjectexplorativní analýza datcs
dc.subjecteLogikacs
dc.subjectMany-valued formal concepty analysis, formal context, formal concept, data scaling, lattice, function, relation, evolution algorithms, explorative analysis of data, eLogikaen
dc.titleFormální konceptuální analýza nad vícehodnotovými daty v systému eLogikacs
dc.title.alternativeMany-Valued Formal Concept Analysis of Data in the eLogika Systemen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDuží, Marie
dc.date.accepted2017-08-08
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatiky
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisKER0012_FEI_N2647_2612T025_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam