dc.contributor.advisor | Ježek, David | |
dc.contributor.author | Brecher, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T09:28:38Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T09:28:38Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/119165 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je rozšířit simulační prostředí Jiný Kosmos o procedurální generování světa. Především se jedná o procedurální generování 3D krajiny a krajinných útvarů (hor, řek, jezer, pláží, jeskyní,…). Dále pak o generaci biotopů, jež určují klimatické podmínky dané oblasti, které pak následně ovlivňují typ a povrch krajiny. S tím vším úzce souvisí generátory stromů, budov a řek. Uživatel si může sám upravit podmínky generací a tím tak upravit vzhled Kosmosu podle svých představ. Aplikace je implementována v jazyce Java. Pro podporu 3D vykreslování a fyziky je použitý rámec LibGDX, díky tomu se tak hráč může po světě libovolně procházet. V prvních částech se věnuji popisu algoritmů pro procedurální generování světa a následně jejich implementaci. Dále pak popisu použitých technologií a samotné implementaci aplikace. | cs |
dc.description.abstract | The goal of the thesis is to enrich the simulation environment Jiný Kosmos with a procedural generation of the world, mainly generation of 3D landscapes (mountains, rivers, lakes, beaches, etc.). Next, to implement the generation of biotopes that determine the climatic conditions of the given area, which subsequently affect the type and the surface of the landscape. Everything is closely linked to the generators of trees, buildings and rivers. The user can modify the conditions of the generation by himself and thus modify the Kosmos as he wants. The application is implemented in Java and LibGDX framework, which is used to support 3D rendering and physics, allowing the player to move and navigate around the world freely. In the first part, I describe the landscape generation algorithms and consequently their implementation. Furthermore, I cover the descriptions of the technologies used and the implementation of them. | en |
dc.format.extent | 9997795 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Java | cs |
dc.subject | LibGDX | cs |
dc.subject | procedurální generování | cs |
dc.subject | Simplex noise | cs |
dc.subject | Voxel | cs |
dc.subject | Minecraft | cs |
dc.subject | simulační prostředí | cs |
dc.subject | Voroného diagram | cs |
dc.subject | biomy | cs |
dc.subject | generování stromů | cs |
dc.subject | generování řek | cs |
dc.subject | generování budov | cs |
dc.subject | 3D vykreslování | cs |
dc.subject | Bullet | cs |
dc.subject | Gradle | cs |
dc.subject | Java | en |
dc.subject | LibGDX | en |
dc.subject | procedural generation | en |
dc.subject | Simplex noise | en |
dc.subject | Voxel | en |
dc.subject | Minecraft | en |
dc.subject | simulation environment | en |
dc.subject | Voronoi diagram | en |
dc.subject | biomes | en |
dc.subject | tree generation | en |
dc.subject | river generation | en |
dc.subject | building generation | en |
dc.subject | 3D render | en |
dc.subject | Bullet | en |
dc.subject | Gradle | en |
dc.title | Generování map a struktur pro projekt Jiný Kosmos | cs |
dc.title.alternative | Map and Structures Generation for Projedct Other Cosmos | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Štolfa, Jakub | |
dc.date.accepted | 2017-06-06 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | BRE0084_FEI_N2647_2612T025_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |