dc.contributor.advisor | Němec, Martin | |
dc.contributor.author | Mada, Martin | |
dc.date.accessioned | 2017-08-23T09:29:04Z | |
dc.date.available | 2017-08-23T09:29:04Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/119197 | |
dc.description.abstract | Nová verze Unreal Enginu 4 sebou přináší pokročilé možnosti v oblasti vývoje her, vzdělávacích aplikací, vizualizací apod. To je velmi důležité zejména při simulací jevů a procesů, které nelze v reálnem světě jednoduše demonstrovat. Důvodem může být například to, že je to technicky nemožné nebo by přitom mohlo dojít k ohrožení zdraví skupiny nebo jedinců. Proto již dnes existují např. simulace operací v lékařství nebo simulace na úrovní molekulárního světa. Cílem této práce je zaměřit se na možnosti vizualizace v novém Unreal Engine 4. Práce se zabývá popisem a demonstrací vybraných části tohoto enginu a výsledky jsou následně použity ve hře pro zkoumání chování lidí v bludišti. | cs |
dc.description.abstract | The new version of Unreal Engine 4 brings some advanced possibilities in game development, educational applications, visualizations etc. This is very important especially during simulations of events and processes, which we are not able to demonstrate in real life. The reason can be, that it is technically impossible or it can cause a serious health threat for individual or a group of people. Therefore nowdays there exist for example surgery simulations or simulations of molecular world. The aim of this work is to focus on possibilities of visualizations in new Unreal Engine 4. This work describes and demonstrate chosen parts of this engine and it's results are used in game Bludiště, which was made for exploration of human behavior in maze. | en |
dc.format.extent | 5768275 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Unreal Engine, engine | cs |
dc.subject | Unreal Engine, engine | en |
dc.title | Nové možnosti Unreal Enginu 4 | cs |
dc.title.alternative | Possibilities of Unreal Engine 4 | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Fabián, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2017-06-05 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | MAD0023_FEI_N2647_2612T025_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |