Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNěmec, Martin
dc.contributor.authorMada, Martin
dc.date.accessioned2017-08-23T09:29:04Z
dc.date.available2017-08-23T09:29:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119197
dc.description.abstractNová verze Unreal Enginu 4 sebou přináší pokročilé možnosti v oblasti vývoje her, vzdělávacích aplikací, vizualizací apod. To je velmi důležité zejména při simulací jevů a procesů, které nelze v reálnem světě jednoduše demonstrovat. Důvodem může být například to, že je to technicky nemožné nebo by přitom mohlo dojít k ohrožení zdraví skupiny nebo jedinců. Proto již dnes existují např. simulace operací v lékařství nebo simulace na úrovní molekulárního světa. Cílem této práce je zaměřit se na možnosti vizualizace v novém Unreal Engine 4. Práce se zabývá popisem a demonstrací vybraných části tohoto enginu a výsledky jsou následně použity ve hře pro zkoumání chování lidí v bludišti.cs
dc.description.abstractThe new version of Unreal Engine 4 brings some advanced possibilities in game development, educational applications, visualizations etc. This is very important especially during simulations of events and processes, which we are not able to demonstrate in real life. The reason can be, that it is technically impossible or it can cause a serious health threat for individual or a group of people. Therefore nowdays there exist for example surgery simulations or simulations of molecular world. The aim of this work is to focus on possibilities of visualizations in new Unreal Engine 4. This work describes and demonstrate chosen parts of this engine and it's results are used in game Bludiště, which was made for exploration of human behavior in maze.en
dc.format.extent5768275 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectUnreal Engine, enginecs
dc.subjectUnreal Engine, engineen
dc.titleNové možnosti Unreal Enginu 4cs
dc.title.alternativePossibilities of Unreal Engine 4en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFabián, Tomáš
dc.date.accepted2017-06-05
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatiky
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisMAD0023_FEI_N2647_2612T025_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam