Show simple item record

dc.contributor.advisorLampa, Martin
dc.contributor.authorMorcinková, Aneta
dc.date.accessioned2017-08-23T09:31:08Z
dc.date.available2017-08-23T09:31:08Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119263
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce „Marketingová podpora prodeje ve společnosti Strojírny a stavby Třinec, a.s.“ je návrh obchodní strategie pro zavedení nového výrobku na průmyslový trh. V teoretické části jsou vymezené základní pojmy z oblasti marketingové strategie a marketingového komunikačního mixu. Dále je v práci charakterizováno prostředí B2B trhu a popsán rozdíl mezi spotřebitelským a průmyslovým trhem. Druhá, praktická část je věnována popisu současného marketingu ve firmě Strojírny a stavby Třinec, a.s. a charakteristice výrobku vstupujícího na trh. Následně je doporučená strategie, kterou by měla firma použít, aby na trhu uspěla.cs
dc.description.abstractThe subject of dissertation "Marketing sales support in company Strojírny a stavby Třinec, a.s." is draft of business strategy for the introduction of a new product into industrial market. In the theoretical part, the basic concepts of marketing strategy and marketing communication mix are defined. Further in the dissertation the B2B market environment is characterised and difference between consumer and industrial market is mentioned. Second, the practical part is devoted to current description of marketing in company Strojírny a stavby Třinec, a.s. as well as product characteristics entering the market. Than a strategy is recommended which company should use in order to succeed in the market.en
dc.format.extent2326435 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectmarketingová strategie.cs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectmarketing stategy. en
dc.titleMarketingová podpora prodeje ve společnosti Strojírny a stavby Třinec, a.s.cs
dc.title.alternativeMarketing Support of Sales in Strojírny a stavby Třinec, a.s.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSamiec, Jaroslav
dc.date.accepted2017-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgii
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisMOR0053_FMMI_N3922_6208T123_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record