Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetříková, Růžena
dc.contributor.authorKurz, Jiří
dc.date.accessioned2017-08-23T09:31:10Z
dc.date.available2017-08-23T09:31:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119269
dc.description.abstractNázev: Hodnocení spokojenosti zákazníků v podmínkách podnikové praxe V této diplomové práci je řešeno hodnocení spokojenosti zákazníků a možnost zlepšení způsobu vyhodnocení získaných dat v podniku zabývajícím se výrobou produktů z termoplastů, a to metodou vstřikování. Možnosti pro zlepšení se hledají v celém procesu aktuálního způsobu hodnocení spokojenosti zákazníků. Cílem je tedy identifikovat slabá místa a navrhnout způsob, jak je odstranit. V úvodu diplomové práce jsou zpracována teoretická hlediska průzkumu spokojenosti u zákazníků. Praktická část práce se zabývá analýzou současného stavu hodnocení spokojenosti zákazníků v podniku. Pomocí této analýzy byla nalezena slabá místa, u kterých je navrženo, jak je odstranit.cs
dc.description.abstractTopic: Evaluation of the Customer’s Satisfaction in Terms of Actual Business Practice This master´s thesis focuses on the possibility of improving the evaluation of customer’s satisfaction method that is being used in the company which produces thermoplastics products by an injection moulding process. The whole process of evaluation will be examined in order to find any possible way of improvement. The main aim of the thesis is to identify all possible weak points and suggest a way to improve them. In the beginning of the thesis there is the theory of the evaluation of customer’s satisfaction. The practical part of this thesis presents the analysis of the current process of the customer‘s satisfaction evaluation in the company. Thanks to this analysis the weak points were detected and the suggestions for improvements were proposed.en
dc.format.extent6996827 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectloajalita zákazníkacs
dc.subjectměřenícs
dc.subjectmonitorovánícs
dc.subjectzlepšovánícs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomer’s satisfactionen
dc.subjectcustomer’s loayaltyen
dc.subjectmeasurementen
dc.subjectmonitoringen
dc.subjectimprovementen
dc.titleHodnocení spokojenosti zákazníků v podmínkách podnikové praxecs
dc.title.alternativeEvaluation of the Customer’s Satisfaction in Terms of Business Practiceen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČech, Jan
dc.date.accepted2017-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra managementu kvality
dc.contributor.consultantObrusník, Zdeněk
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement kvalitycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisKUR221_FMMI_N3922_3902T062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam