Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvecová, Eva
dc.contributor.authorČerníková, Aneta
dc.date.accessioned2017-08-23T09:31:22Z
dc.date.available2017-08-23T09:31:22Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119315
dc.description.abstractDiplomová práce „Návrh obchodní strategie firmy TATRA METALURGIE a. s.“ se zabývá teorií analýzy oborového a firemního prostředí podniku a její aplikaci v obchodní praxi. Po stručné prezentaci firmy následuje teoretická část, která zahrnuje výběr analytických metod, jejich popis a postupy se zřetelem na jejich účel a význam pro tvorbu obchodní strategie jako jedné ze stěžejních fází strategické analýzy. Jedná se o obecně platné principy SWOT analýzy, SPACE a PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil a metody BCG. V praktické části je komplexní analýza prostředí aplikována na vybranou firmu se zaměřením na všeobecné a oborové okolí a konkurenční prostředí. Závěrečná část práce je věnována návrhu optimální obchodní strategie s využitím všech výhod vyplývajících z reálných možností nově vzniklé akciové společnosti.cs
dc.description.abstractThe thesis "Proposal of business strategy TATRA METALURGIE a. s." deals with the theory of analysis of trade and corporate business environment and its application in business practices of the company. Brief presentation of the company is followed by the theoretical part which includes a selection of analytical methods, their descriptions and procedures with respect to their purpose and importance for the creation of business strategy as one of the main phases of strategic analysis. These are generally applicable principles of SWOT analysis, SPACE and PEST analysis, Porter's Five Forces and BCG method. In the practical part, a comprehensive environmental analysis is applied on the selected company, focusing on general and trade environment and competitive environment. The final part of the thesis is dedicated to proposal of optimal business strategy with using all the benefits arising from the real possibilities of the newly founded public limited company.en
dc.format.extent3720511 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectVnější a vnitřní prostředí podnikucs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterův model pěti silcs
dc.subjectobchodní strategiecs
dc.subjectExternal and internal environment of a companyen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorters´s Five Forcesen
dc.subjectbusiness strategyen
dc.titleNávrh obchodní stategie průmyslové společnostics
dc.title.alternativeBusiness Strategy Proposal for Industrial Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHorák, Jiří
dc.date.accepted2017-05-30
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgii
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisCER0146_FMMI_N3922_6208T123_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam