Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBesta, Petr
dc.contributor.authorKocúr, Kamil
dc.date.accessioned2017-08-23T09:31:24Z
dc.date.available2017-08-23T09:31:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119324
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractCílem práce je analyzovat vzniklý problém ve společnosti AL INVEST Břidličná a.s., nalézt příčiny jeho vzniku a nedetekce a vhodnými opatřeními zamezit jeho opakovanému výskytu. Zároveň také analyzovat možné vady celého procesu výroby a vyhodnotit míru rizika jejich výskytu. K určení rizik byla využita metoda FMEA procesu a nástrojem ke stanovení příčiny řešeného problému byl zvolen Ishikawův diagram. Závěrem bylo provedeno ekonomické zhodnocení opatření, kterými je dosaženo vyvarování se výskytu nejen řešeného problému, ale i ostatních rizik dílčích fází výrobního procesu produktu.cs
dc.description.abstractThe goal of this thesis is to analyse current problem in AL INVEST Břidličná a.s. company and find the rootcause of occurance and non detection of problem and avoid its repeating due to use the suitable countermeasures. In accordance analyse the defects of all production proces and set up the risks´ rates of each defect. The proces FMEA was used to find all risks and the Ishikawa scheme was chose as a method to set up the rootcause of problem. Finally was done economic evaluation of all countermeasures which avoided the repaeting and occurance of new problems.en
dc.format.extent3081479 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNeshodacs
dc.subjectrizikocs
dc.subjectFMEA procesucs
dc.subjectstanovení příčinycs
dc.subjectpreventivní opatřenícs
dc.subjectDiscordanceen
dc.subjectrisken
dc.subjectprocess FMEAen
dc.subjectfinding a rootcauseen
dc.subjectpreventive actionen
dc.titleImplementace metody FMEA k řešení zákaznické reklamace v podniku AL INVEST Břidličná a.s.cs
dc.title.alternativeImplemantation of FMEA Method to Solve Customer´s Claim in Company AL INVEST Břidličná a.s.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVitásek, Štěpán
dc.date.accepted2017-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgii
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisKOC343_FMMI_N3922_6208T123_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam