Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJanovská, Kamila
dc.contributor.authorTesarčíková, Petra
dc.date.accessioned2017-08-23T09:32:21Z
dc.date.available2017-08-23T09:32:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119425
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je analýza reklamačního řízení jedné z poboček společnosti včetně identifikace oblastí k možnému zlepšení. Práce byla zpracována ve společnosti CANIS SAFETY a. s., která se zabývá výrobou a prodejem ochranných pracovních oděvů a doplňků. Celá práce se konkrétně zaměřuje na procesy týkající se reklamací. V úvodní, teoretické části je uvedeno stručné představení společnosti a jejího produktového portfolia. V této části jsou také definovány pojmy, se kterými se lze v rámci reklamačního procesu setkat. V praktické části je popsán proces skutečného reklamačního řízení. Dále jsou popsány nejčastější příčiny reklamací a jsou navrženy doporučení, které by mohly vést ke snížení počtu reklamací.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis aims at the analysis of the complaint management including identification of areas for possible improvement of one of the company branches. The work has been done at CANIS SAFETY a. s. which deals with the production and sale of protective work clothes and accessories. The whole work focuses specifically on complaints processes. The theoretical part presents a brief introduction of the company and its product portfolio. This section also defines the terms that can be encountered in the complaint process. The practical part describes the process of actual claim management. In addition, the most common causes of complaints are described, analysed and discussed.en
dc.format.extent6091670 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklamacecs
dc.subjectreklamační řízenícs
dc.subjectvady na věcics
dc.subjectochrana spotřebitelecs
dc.subjectzákazník.cs
dc.subjectComplainten
dc.subjectComplaint processen
dc.subjectDefects in the productsen
dc.subjectConsumer protectionen
dc.subjectCustomer.en
dc.titleProblematika reklamačního řízení vybrané společnostics
dc.title.alternativeProblems of Complaints Procedure in Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeCardová, Barbora
dc.date.accepted2017-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgii
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisTES0060_FMMI_B3922_6208R123_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam