Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHofbruckerová, Zdenka
dc.contributor.authorJulínková, Michaela
dc.date.accessioned2017-08-23T09:32:26Z
dc.date.available2017-08-23T09:32:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119446
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zlepšením řešení reklamací ve výrobní společnosti, která se zabývá výrobou ocelových kol. V rámci této práce bude popisována a analyzována reklamace dvou kusů kol s problémem prasklého středového otvoru. Práce popisuje příčiny vzniku tohoto problému a opatření, jak tomuto problému předejít. Teoretická část popisuje kvalitu, reklamace, opatření, 8D Report a další metody řešení reklamací. Praktická část obsahuje popis řešení tohoto problému, následné použití metod, nápravná a preventivní opatření. Závěr práce je věnován doporučením, která by mohla zlepšit způsob řešení reklamací.cs
dc.description.abstractThis bachelor´s thesis deals with the improvement of complains solution in the production company that deals with the production of steel wheels. In the framework of this survey it was found that there were problems in the production with cracked center hole only in two pieces. Thesis describes the causes of this problem and measures how to prevent them. The teoretical part describes the quality, complains, measures, 8D Report and also other metods for complains solution. The practical part describes solution of this problem, subsequent use of the methods, corrective and preventive proceeding. Conclusion is about company and own recommendations which could improve the way of dealing with complains.en
dc.format.extent4203629 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnástroje řízení jakostics
dc.subject5x Pročcs
dc.subjectParetův diagramcs
dc.subjectIshikawův diagramcs
dc.subjectvývojový diagramcs
dc.subjectreklamacecs
dc.subjectquality management toolsen
dc.subject5x Whyen
dc.subjectPareto diagramen
dc.subjectIshikawa diagramen
dc.subjectflowcharten
dc.titleNávrh na zlepšení postupu řešení reklamací ve společnosti vyrábějící ocelová kolacs
dc.title.alternativeProposal to Improvement of Complaint Handling Process in Company Producing Steel Wheelsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJanoušek, Marek
dc.date.accepted2017-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra managementu kvality
dc.contributor.consultantLevinský, Tomáš
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement kvalitycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisJUL0017_FMMI_B3922_3902R062_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam