Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorDočkal, Adam
dc.date.accessioned2017-08-23T09:35:32Z
dc.date.available2017-08-23T09:35:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119574
dc.description.abstractCílem bakalářské práce „Marketingový mix ve vybrané společnosti“ je analýza marketingového mixu dané společnosti a doporučení pro zvýšení prodeje a zlepšení pozice na trhu. Bakalářská práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá jednotlivými koncepcemi marketingového mixu – popisuje složky koncepce „4P“. Praktická část využívá teoretické poznatky a je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu dané společnosti. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu marketingového mixu.cs
dc.description.abstractThe aim of thesis „ Marketing mix of selected company“ is to analyse marketing mix of selected company and to give a recommendation for increasing its sales and improving its market position. Thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part deals with individual concepts of marketing mix – it provides information about concept „4P“. Practical part uses theoretical knowledge and is focused on evaluation of marketing mix of selected company. There are proposed recommendations for the creation of marketing mix, in the conclusion of this thesis.en
dc.format55 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent3035036 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectobchodní zástupcics
dc.subjectfirmacs
dc.subjectkancelářské potřebycs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectserviceen
dc.subjectsales representativesen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectoffice suppliesen
dc.titleNávrh marketingového mixu ve vybrané společnostics
dc.title.alternativeMarketing Mix Designing in the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOndráček, Marek
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisDOC0018_HGF_B2102_2102R001_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam