Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Roman
dc.contributor.authorPrívara, Ondřej
dc.date.accessioned2017-08-23T09:35:33Z
dc.date.available2017-08-23T09:35:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119575
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá personálním marketingem, jeho trendy a v oblasti propagace pro firmu Specialist Service na sociálních sítích. Zaměřuje se na charakteristiku fungování online reklamy na sociálních sítích a na výhody a nevýhody s tím spojené. Dále o možnost rozšířit nabídku firmy o kurzy, které budou zaměřeny na problematiku hledání zaměstnání. Výzkum práce byl proveden dotazníkovým šetřením.cs
dc.description.abstractThis bachelor’s thesis deals with personnal marketing, its trends in the promotion of the company Specialist Service on social media. It focuses on the characteristics of the functioning of online advertising on social media and the advantages and disadvantages associated with it. Furthermore, the opportunity to extend the company's offer of courses that will focus on job search issues. The research was conducted by quastionnaire survey.en
dc.format51, [6] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2678731 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectpropagace na sociálních sítíchcs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectpersonal marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectpromotion on social mediaen
dc.subjectbrandingen
dc.titlePersonální marketing ve vybrané společnostics
dc.title.alternativePersonal Marketing of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKarásková, Jindřiška
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisPRI0087_HGF_B2102_2102R001_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam