Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHlavatá, Miluše
dc.contributor.authorRusnák, Ján
dc.date.accessioned2017-08-23T09:35:34Z
dc.date.available2017-08-23T09:35:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119581
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na způsoby recyklace stavebních a demoličních odpadů s důrazem na recyklaci silnic. Aktuální rostoucí zatížení infastruktury dopravou je důvodem hledání nových technologií vedoucích ke zvyšování kvality konstrukčních vrstev, ke snižování nákladů a k urychlení výstavby či rekonstrukce vozovek. Začátek práce je věnován charakteristice stavebního odpadu a odpadů z vozovek v návaznosti na platnou legislativu. První část textu se věnuje konstrukčním vrstvám, jejích složení a požadovaným tloušťkám dle jednotlivých typů vozovek. Jsou zde popsané příčiny poruch a návrhy pro jejich odstraňovaní. V další části je objasněno pozitivní využití R-materiálů v praxi, jakož i technologie jejich zpracování. Následuje porovnání jednotlivých technologií recyklace za studena a horka a popis jejich výhod a nevýhod. Závěr přináší vyhodnocení získaných poznatků.cs
dc.description.abstractBachelor thesis is focused on the ways of recycling construction and demolition waste, with an emphasis on recycling of roadways. The current growing load of transport infrastructures is the reason for the search for new technologies to increase the quality of structural layers, to reduce costs and to speed up the construction or reconstruction of the roadway. The beginning of the work is dedicated to the characteristics of the construction waste itself and the construction waste from the roadway following the valid legislation. The first part of the text is devoted to the structural layers, their composition and the required thickness according to individual types of roadways. The main causes of failures and suggestions for their removal are described. The next section explains the positive use of R-materials in practice, as well as their processing technology. The last part compares particular technologies of cold and heat recycling and describes their advantages and disadvantages. The conclusion brings the evaluation of lessons learned.en
dc.format47, [14] l. : il.cs
dc.format.extent2742225 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrecyklacecs
dc.subjectstavební a demoliční odpadcs
dc.subjectR-materiálcs
dc.subjectrecyclingen
dc.subjectconstruction and demolition wasteen
dc.subjectR-materialsen
dc.titleRecyklace stavebních a demoličních odpadů s důrazem na recyklaci silniccs
dc.title.alternativeRecycling of building and demolition wastes related to road reclamationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJurošková, Michala
dc.date.accepted2017-05-26
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department546 - Institut environmentálního inženýrství
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchZpracování a zneškodňování odpadůcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisRUS0058_HGF_B2102_3904R022_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam