Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorRataj, Lukáš
dc.date.accessioned2017-08-23T09:36:23Z
dc.date.available2017-08-23T09:36:23Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119770
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti. Na základě písemného, elektronického a osobního dotazování je zjištěna spokojenost zákazníků. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje teorii marketingové řízení, marketingového výzkumu, a jeho historii. Dále metody marketingového výzkumu, sestavení dotazníku, včetně dotazování. Druhá kapitola charakterizuje společnost. Třetí kapitola popisuje zhodnocení a výsledky dotazníkového šetření. Čtvrtá kapitola tvoří návrhy a doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on marketing research of customer satisfaction with the products of the given company. Based on written, electronic and personal queries, customer satisfaction is found. The bachelor thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the theory of marketing management, marketing research, and its history. Furthermore, methods of marketing research, questionnaire compilation, including questioning. The second chapter characterizes the company. The third chapter describes the evaluation and the results of the questionnaire survey. The fourth chapter provides suggestions and recommendations for improving customer satisfaction.en
dc.format37, [8] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1489829 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectrespondentcs
dc.subjectspolečnost Lanex a.s.cs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectrespondenten
dc.subjectLanex a.s.en
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnostics
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Marketing Research with Products of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeObursník, Marek
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisRAT0013_HGF_B2102_2102R001_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam