Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorPertlíková, Markéta
dc.date.accessioned2017-08-23T09:36:24Z
dc.date.available2017-08-23T09:36:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119771
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá reklamní strategií vybrané firmy. Je rozdělena do čtyř částí – první část teoreticky popisuje reklamu a reklamní strategie, její základní pojmy a formy. Druhá část obsahuje charakteristiku vybrané společnosti, kterou je firma TOP TIME, a. s. V třetí části jsou popsány reklamní strategie, které v současnosti firma TOP TIME, a. s., využívá ke své propagaci a které nejsou dostatečně efektivní. Poslední část pak předkládá návrhy nové reklamní kampaně, jejichž cílem je, aby firmě přiváděly více zákazníků a tím i zisk.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with advertising strategy of particular company. It is divided into four parts – first part describes the theory of the advertising strategy, its basic concepts and forms. Second part deals with characteristics of chosen company, which is company TOP TIME, a. s. Third part describes inadequate and ineffective currently used by this company for its propagation. In the last part of this thesis new strategy proposals are described and discussed – its main target is to bring more customers and therefore earnings.en
dc.format40, [12] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent3320159 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamní strategiecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectcharakteristika firmycs
dc.subjectadvertising strategyen
dc.subjectpropagationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectcompany characteristicsen
dc.titleNávrh reklamní strategie pro danou společnostcs
dc.title.alternativeAdvertising Strategy Proposal for the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGlac, Břetislav
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisPER0077_HGF_B2102_2102R001_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam