Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorKempa, Filip
dc.date.accessioned2017-08-23T09:36:24Z
dc.date.available2017-08-23T09:36:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119773
dc.description.abstractInternetové obchodování se stalo běžnou součástí životů mnoha lidí. Ruku v ruce s ním jde také propagace, která se postupně přesouvá od klasických médií k on-line podobě. Teoretická část práce se konkrétně věnuje základním a nejpodstatnějším způsobům marketingové propagace na internetu: optimalizaci pro vyhledávače, řízení PPC kampaní a nastavení strategie v rámci sociálních sítí. V praktické části je provedena aplikace teoretických poznatků na konkrétní společnosti. Cílem této práce je zmapovat možnosti marketingu a propagace na internetu a aplikovat tyto poznatky v praxi na již existující a provozovaný elektronický portál.cs
dc.description.abstractInternet trading had became common part of life to many people. Link to that walks also publicity that step by step moves from classical media to on-line formats. The theoretical part work deals with the basic and most relevant ways of marketing advertising on the internet: optimalisation for the search engines, managing the PPC campaigns and setting up the social network strategy. The practical application is performed theoretical knowledge to a particular company. Aim of this thesis is chart possibilities of marketing and publicity on the internet and apply these pieces of knowledge practically on already running portal.en
dc.format37, [4] l. : il.cs
dc.format.extent1903526 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectPPCcs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectSEOen
dc.subjectPPCen
dc.subjectFacebooken
dc.titleOnline propagace průmyslového podnikucs
dc.title.alternativeOnline Advertising of the Industrial Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeFešar, Tomáš
dc.date.accepted2017-05-25
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKEM0016_HGF_B2102_2102R001_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam