Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněk, Michal
dc.contributor.authorVoráčková, Kristýna
dc.date.accessioned2017-08-23T09:36:30Z
dc.date.available2017-08-23T09:36:30Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119799
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o smyslu, účelu a činnosti odborových organizací. Zamýšlí se nad přínosem jejich fungování pro společnost a charakterizuje význam v současnosti. Kapitola první definuje problém, cíle výzkumu a význam marketingového výzkumu. Představí aplikovatelné metody sběru dat a specifikuje konkrétní metody dotazování, jež jsou vhodné pro výzkumný úkol. Kapitola druhá čtenáře seznamuje s fungováním odborové organizace obecně. Cíle a členství v odborové organizaci, a také historické hledisko z celosvětového pojetí. Jaké kroky jsou třeba k založení odborové organizace a jaký je celkový význam odborové organizace v současnosti. V poslední kapitole jsou uvedeny výsledky a zhodnocení provedeného výzkumu spokojenosti zaměstnanců s činností odborové organizace v průmyslovém podniku. Dle veřejného mínění si odborové organizace stojí dobře a za potřebné je považuje 70 % českých občanů.cs
dc.description.abstractThesis discusses the meaning, purpose and activities of the trade unions. They reflect the contribution to the functioning of society and characterizes the importance of today. The first chapter defines the problem, research objectives and the importance of marketing research. Introduces applicable methods of data collection and specifies the specific methods of questioning that are suitable for the research project. The second chapter introduces the reader to the functioning of trade unions on general basis. Objectives and trade union membership, and also the historical perspective of the global concept. What steps are exactly needed to establish trade unions and what is the overall significance of trade unions today. The last chapter shows the results of the research and evaluation of employee satisfaction with the activities of trade unions in industry. According to public opinion are the trade unions doing well. The 70% of Czech citizens consider it´s necessary.en
dc.format67 l. : il. + 1 DVD+Rcs
dc.format.extent3394047 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectodborová organizacecs
dc.subjectzaměstnancics
dc.subjectresearchen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjecttrade unionsen
dc.subjectemployeesen
dc.titleOdborová organizace v podmínkách průmyslového podnikucs
dc.title.alternativeThe Trade Union in Terms of Industrial Enterpriseen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHamřík, Michal
dc.date.accepted2017-05-24
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisLAZ0049_HGF_B2102_2102R001_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam