Show simple item record

dc.contributor.advisorVilamová, Šárka
dc.contributor.authorHavlová, Tereza
dc.date.accessioned2017-08-23T09:37:15Z
dc.date.available2017-08-23T09:37:15Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/119852
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractPředložená práce se zabývá analýzou kvality služeb poskytované zákazníkům ve vybrané stavební společnosti MPL KAUF, s. r. o. Vyhodnocovat budu pomocí marketingového výzkumu - Mystery Shoppingu, který provedu v provozovně stavebnin se sídlem v Ostravě. V první kapitole se budu zabývat zařazením metody Mystery Shopping do marketingu, historií, jeho podobami, cíli a podmínkami pro výzkum MS. Teoreticky popíší, jak se metoda provádí a jaké má fáze. V další kapitole Vás seznámím s vybranou společností, ve které provedu Mystery Shopping. Dále vyhodnotím získané informace a okomentuji výsledky dotazníku. V páté a šesté kapitole vyzdvihnu silné a slabé stránky podniku a doporučím případná opatření.cs
dc.description.abstractThe presented work deals with the analysis of the quality of services provided to customers in selected construction company MPL KAUF, s. r. o. I will evaluate my marketing research - Mystery Shopping, which I will do at the Ostrava based building site. In the first chapter I will deal with the inclusion of the Mystery Shopping method in marketing, history, its forms, objectives and conditions for MS research. Theoretically, it describes how the method is performed and what phases it has. In the next chapter I will introduce you to the chosen company in which I make Mystery Shopping. Then I evaluate the information I get and comment on the results of the questionnaire. In the fifth and sixth chapters, I highlight the strengths and weaknesses of the business and recommend possible measures.en
dc.format63 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent3044506 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMPL KAUFcs
dc.subjects. r. o.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectMystery Shoppingcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectkvalita služeb.cs
dc.subjectMPL KAUFen
dc.subjects. r. o.en
dc.subjectmarketingen
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectquality of service.en
dc.titleMystery shopping ve vybraném průmyslovém podnikucs
dc.title.alternativeMystery Shopping in the Selected Industrial Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHendrych, Filip
dc.date.accepted2017-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisHAV0115_HGF_N2102_2102T001_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record