Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHorák, Jiří
dc.contributor.authorMareš, Jan
dc.date.accessioned2017-08-23T09:38:14Z
dc.date.available2017-08-23T09:38:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/120013
dc.description.abstractTato práce se zabývá řešením lokalizace specifických deliktů, které jsou spáchány ve vazbě k dopravním sítím. Teoretická část popisuje kriminalitu nejprve obecně, poté způsoby hodnocení kriminality, problémy kriminality v dopravě a lokalizaci lineárním referencováním. Zpracovávány jsou dvě datové sady z let 2010 – 2011, a 2014 – 2015 na území města Ostravy a za celou Českou republiku. V práci je navržena nová metoda liniové lokalizace, pomocí které jsou následně delikty lokalizovány, část z nich je lokalizována pomocí lineárního referencování. Výsledky jsou hodnoceny z hlediska přesnosti spolehlivosti lokalizace a na závěr jsou lokalizované delikty hodnoceny ve vztahu k charakteristikám dopravní sítě a dopravním charakteristikám hromadné dopravy. Hledány jsou vztahy a závislosti mezi počty spáchaných deliktů a příslušnými charakteristikami, výsledky jsou statisticky vyhodnoceny.cs
dc.description.abstractThis thesis is focusing on solving special type of crime offenses which are committed in relationship to transport networks. Theoretical part describes criminality in general, then possibilities of evaluation of criminality, issues of criminality in traffic and localization using linear referencing at first. Data which are processed are from years 2010 – 2011 and 2014 – 2015 in the city of Ostrava and in the whole Czech Republic. In thesis, the new method of linear localization is designed and offense are localized by this new method. Part of offenses is localized using linear referencing. Results of localization are evaluated in terms of precision and accuracy and in the last part of thesis offense are analysed in relationship with characteristics of transport network and transport characteristic of public transport. Relationships and dependencies are searched between number of offenses and characteristics, results are evaluated by statistics.en
dc.format86 l. : il.cs
dc.format.extent9741306 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkriminalitacs
dc.subjectdeliktcs
dc.subjectlineární referencovánícs
dc.subjectliniová lokalizacecs
dc.subjecthromadná dopravacs
dc.subjectprostorové analýzycs
dc.subjectcriminalityen
dc.subjectoffenseen
dc.subjectlinear referencingen
dc.subjectlinear localizationen
dc.subjectpublic transporten
dc.subjectspatial analysisen
dc.titleLokalizace deliktů v dopravě a prostorová analýza jejich výskytucs
dc.title.alternativeLocation of Crime in Transport and Spatial Analysis of Crime Distributionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePražák, Daniel
dc.date.accepted2017-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department548 - Institut geoinformatiky
dc.thesis.degree-programGeodézie, kartografie a geoinformatikacs
dc.thesis.degree-branchGeoinformatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisMAR0321_HGF_N3654_3608T002_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam