Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněk, Michal
dc.contributor.authorKubica, Tomáš
dc.date.accessioned2017-08-23T09:38:31Z
dc.date.available2017-08-23T09:38:31Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/120080
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractCílem diplomové práce „Ekonomická komparace automobilové a železniční dopravy v ČR“ je provést komparaci automobilové a železniční dopravy formou benchmarkingu vůči optimu spotřebitele podle kardinalistické teorie užitku založené na axiomu „úplného srovnání“. První část práce je zaměřena na charakteristiku externalit v dopravě a vlivu technických parametrů dopravních prostředků a infrastruktury na ekonomii v dopravě. Dále je provedena mezidruhová ekonomická komparace jednotlivých dílčích jednotek, která odhalí skutečně špatný stav automobilové a železniční dopravy v ČR. Poslední část práce je věnována návrhu a doporučení, kde je v závislosti na bídném stavu současné mobility představen nový koncept dopravy „Průmyslová revoluce 5.0“, revoluce v logistice a v dopravě.cs
dc.description.abstractThe goal of the thesis is: “The Economic comparision of automobile and railway transport in condition of the Czech Republic” is to compare automotive and rail transport in the form of benchmarking to the optimum consumer according to the cardinal theory of utility based on the "full comparison" axiom. The first part of the thesis is concentrated on the characteristic of the externalities in transport and the influence of technical parameters of transport means and infrastructure on the economy in transport. Furthermore, an interspecies economic comparison of individual sub-units is carried out, which reveals a really poor state of car and rail transport in the Czech Republic. The last part of the thesis is devoted to the proposal and recommendations, depending on the miserable state of current mobility which is presented as the new concept of transport "Industrial Revolution 5.0", as a revolution in logistics and transport.en
dc.format88 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent5015059 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectekonomická komparacecs
dc.subjectsrovnánícs
dc.subjectautomobilovács
dc.subjectželezničnícs
dc.subjectdopravacs
dc.subjectexternalitycs
dc.subjectteorie užitkucs
dc.subjectPrůmyslová revoluce 5.0cs
dc.subjectrevoluce v dopravěcs
dc.subjecteconomic comparisonen
dc.subjectcomparisonen
dc.subjectautomotiveen
dc.subjectrailen
dc.subjecttransporten
dc.subjectexternalitiesen
dc.subjecttheory of utilityen
dc.subjectIndustrial Revolution 5.0en
dc.subjectrevolution in transporten
dc.titleEkonomická komparace automobilové a železniční dopravy v podmínkách ČRcs
dc.title.alternativeEconomic comparation of automobile and railway transport in codition of the Czech Republicen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHamřík, Michal
dc.date.accepted2017-05-22
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKUB951_HGF_N2102_2102T001_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam