Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrčmarská, Lucie
dc.contributor.authorSvačina, Max
dc.date.accessioned2017-08-23T09:38:35Z
dc.date.available2017-08-23T09:38:35Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/120100
dc.descriptionImport 23/08/2017
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zaměřuji na marketingovou analýzu společnosti ISMM Production & Business Cooperation s.r.o. Konkrétně jsem se zaměřil na PEST analýzu, SWOT analýzu, produktovou strategii 4P, BCG analýzu a model pěti konkurenčních sil. Teoretická část zahrnuje úvod, charakteristiku společnosti a teoretická východiska. Popisuji zde působnost společnosti na trhu a odvětví, ve kterém se pohybuje. Dále popisuji jednotlivé analýzy, které použiji v praktické části. Praktická část je rozdělena na samotnou marketingovou analýzu společnosti, dále její vyhodnocení a závěr.cs
dc.description.abstractI focus on the marketing analysis of the ISMM production & Business Cooperation s.r.o. in my dissertation. Specifically I dealt with the PEST analysis, SWOT analysis, 4P product strategy, BCG analysis and five forces model. The theoretical parts of my work include the introduction, company characteristics and theoretical background .I describe here the company impact to the market and the industry in which it operates. The individual analysis, that will be used in the practical part of my dissertation, are also explained in this chapter. The practical part is divided into the actual marketing analysis of the company, its evaluation and conclusion.en
dc.format62 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2029634 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectproduktová strategie 4Pcs
dc.subjectBCG analýzacs
dc.subjectmodel pěti konkurenčních silcs
dc.subjectmarketing analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subject4P product strategyen
dc.subjectBCG analysisen
dc.subjectfive forces modelen
dc.titleMarketingová strategie vybraného průmyslového podnikucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of Selected Industrial Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeZemánková, Jana
dc.date.accepted2017-05-23
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízení
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisSVA0058_HGF_N2102_2102T001_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam