Show simple item record

dc.contributor.advisorTrčka, Martin
dc.contributor.authorKristek, Filip
dc.date.accessioned2018-06-26T08:04:31Z
dc.date.available2018-06-26T08:04:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128155
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je charakterizovat silniční a železniční tunely, určit jaké mimořádné události zde mohou nastat a jaká je pravděpodobnost jejich vzniku. Teoretická část se zabývá kategorizací tunelů a popisem řídicího systému. Součástí je také vysvětlení rychlé identifikace mimořádné události v tunelu, včetně vymezení rozhraní řídicí systém – operátor provozu/dispečer provozu. Jsou zde shrnuty veškeré aktuální předpisy související s bezpečností provozu. Dále je vypracována statistika všech mimořádných událostí, které se staly v určitém časovém úseku a zasahovala u nich minimálně jedna složka IZS. Praktická část se věnuje výpočtu pravděpodobnosti vzniku konkrétních mimořádných událostí v tunelech v ČR a Švédsku. Závěr hodnotí získané výsledky a porovnává je mezi sebou.cs
dc.description.abstractThe objective of this thesis is to characterize road and railway tunnels, determine which emergency situation may happen there and what is the probability of theirs occur. The theoretic part applies to categorization of tunnels and description of the control system. The explanation of the quick identification of the emergency situation in a tunnel, including delimitation of traffic control system -operator of the traffic/controller of the traffic, is also included in the theoretic part. All the current regulations related with the safety of the traffic are also summarized there. Next, there is the statistic of all emergency situations which happened in determined stretch of time, where there was at least one unit of IZS to intervene. The practical part applies to computation of the probability of the concrete emergency situations in the tunnels in the Czech Republic and Sweden. In conclusion, there are evaluated results of the calculations and also their comparasion.en
dc.format.extent3445311 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTunelcs
dc.subjecttunelová troubacs
dc.subjectřídicí systém tunelucs
dc.subjectmimořádná událostcs
dc.subjectpravděpodobnost vznikucs
dc.subjectTunnelen
dc.subjecttunnel ovenen
dc.subjectcontrol system of tunnelen
dc.subjectemergency situationen
dc.subjectprobability of occurrenceen
dc.titleMožnost vzniku požáru v silničních a železničních tunelechcs
dc.title.alternativePossibility of fire in road and railway tunnelsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeThomitzek, Adam
dc.date.accepted2018-06-06
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department030 - Katedra požární ochranycs
dc.thesis.degree-programPožární ochrana a průmyslová bezpečnostcs
dc.thesis.degree-branchTechnika požární ochrany a bezpečnosti průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2720
dc.identifier.thesisKRI0107_FBI_N3908_3908T006_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record