dc.contributor.advisor | Jánošík, Ladislav | |
dc.contributor.author | Šudrychová, Izabela | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:04:52Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:04:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/128228 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se věnuje analýze charakteru jízdy k zásahu vybraných prvovýjezdových vozidel v rámci Zlínského kraje z pohledu dynamiky vozidel a členitosti komunikací na daném území s cílem definovat základní parametry bezpečné jízdy, těmi jsou mezní rychlost jízdy v neklopené zatáčce, rychlost jízdy v neklopené zatáčce na mezi překlopení (pro odpružené vozidlo), brzdná dráha, brzdná dráha dle typu zkoušky 0 se zapojeným motorem, pro kategorii vozidla N3. Do porovnání je zahrnuta centrální stanice ve Zlíně a požární stanice z Vsetínského okresu Valašské Meziříčí pro srovnání charakteru jízdy v krajském městě a ve městě na hranici kraje. V rámci řešení úkolu byla práce rozdělena na čtyři hlavní etapy, konkrétně rozbor statistiky mimořádných událostí, charakteristiku sledované požární techniky, teoretické výpočty vybraných jízdních charakteristik a vyhodnocení záznamů skutečných jízd k zásahům. | cs |
dc.description.abstract | This diploma thesis deals with the analysis of the character of the ride to the intervention of selected first-time vehicles within the Zlín Region from the point of view of vehicle dynamics and the articulation of communications on a given territory in order to define the basic parameters of safe driving, these are the ultimate speed of driving in a tilted corner, driving speed in uncluttered curve on tip-to-swing (for sprung vehicle), breaking distance, braking distance according to test type 0 with motor connected, for vehicle category N3. The central fire station in Zlín is included in the comparison and from the Vsetín district it is a fire station in Valašské Meziříčí to compare the character of driving in the county and in the city on the border of the region. The task was divided into four main stages it was about analysis of extraordinary events, the characteristics of the fire detection technique, theoretical calculations of selected driving characteristics and evaluating real-time recordings of hits. | en |
dc.format.extent | 5603653 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | bezpečná jízda | cs |
dc.subject | výjezdová činnost | cs |
dc.subject | poloměr křivosti zatáčky | cs |
dc.subject | safe ride | en |
dc.subject | output activity | en |
dc.subject | radius of curvature of the curve | en |
dc.title | Rozbor parametrů bezpečné jízdy a dojezdové časy požární techniky ve Zlínském kraji | cs |
dc.title.alternative | Analysis of Safe Driving Parameters and Their Impact on the Landing Times of Fire Fighting Equipment in the Zlín Region | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Dekret, Pavel | |
dc.date.accepted | 2018-06-05 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.department | 030 - Katedra požární ochrany | cs |
dc.thesis.degree-program | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost | cs |
dc.thesis.degree-branch | Technika požární ochrany a bezpečnosti průmyslu | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | |
dc.identifier.thesis | SUD0013_FBI_N3908_3908T006_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |