Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJánošík, Ladislav
dc.contributor.authorŠudrychová, Izabela
dc.date.accessioned2018-06-26T08:04:52Z
dc.date.available2018-06-26T08:04:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128228
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje analýze charakteru jízdy k zásahu vybraných prvovýjezdových vozidel v rámci Zlínského kraje z pohledu dynamiky vozidel a členitosti komunikací na daném území s cílem definovat základní parametry bezpečné jízdy, těmi jsou mezní rychlost jízdy v neklopené zatáčce, rychlost jízdy v neklopené zatáčce na mezi překlopení (pro odpružené vozidlo), brzdná dráha, brzdná dráha dle typu zkoušky 0 se zapojeným motorem, pro kategorii vozidla N3. Do porovnání je zahrnuta centrální stanice ve Zlíně a požární stanice z Vsetínského okresu Valašské Meziříčí pro srovnání charakteru jízdy v krajském městě a ve městě na hranici kraje. V rámci řešení úkolu byla práce rozdělena na čtyři hlavní etapy, konkrétně rozbor statistiky mimořádných událostí, charakteristiku sledované požární techniky, teoretické výpočty vybraných jízdních charakteristik a vyhodnocení záznamů skutečných jízd k zásahům.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the analysis of the character of the ride to the intervention of selected first-time vehicles within the Zlín Region from the point of view of vehicle dynamics and the articulation of communications on a given territory in order to define the basic parameters of safe driving, these are the ultimate speed of driving in a tilted corner, driving speed in uncluttered curve on tip-to-swing (for sprung vehicle), breaking distance, braking distance according to test type 0 with motor connected, for vehicle category N3. The central fire station in Zlín is included in the comparison and from the Vsetín district it is a fire station in Valašské Meziříčí to compare the character of driving in the county and in the city on the border of the region. The task was divided into four main stages it was about analysis of extraordinary events, the characteristics of the fire detection technique, theoretical calculations of selected driving characteristics and evaluating real-time recordings of hits.en
dc.format.extent5603653 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbezpečná jízdacs
dc.subjectvýjezdová činnostcs
dc.subjectpoloměr křivosti zatáčkycs
dc.subjectsafe rideen
dc.subjectoutput activityen
dc.subjectradius of curvature of the curveen
dc.titleRozbor parametrů bezpečné jízdy a dojezdové časy požární techniky ve Zlínském krajics
dc.title.alternativeAnalysis of Safe Driving Parameters and Their Impact on the Landing Times of Fire Fighting Equipment in the Zlín Regionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDekret, Pavel
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrstvícs
dc.description.department030 - Katedra požární ochranycs
dc.thesis.degree-programPožární ochrana a průmyslová bezpečnostcs
dc.thesis.degree-branchTechnika požární ochrany a bezpečnosti průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2720
dc.identifier.thesisSUD0013_FBI_N3908_3908T006_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam