dc.contributor.advisor | Fabián, Tomáš | |
dc.contributor.author | Hájovský, Jan | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:05:46Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:05:46Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/128333 | |
dc.description.abstract | V této diplomové práci se zabývám věrohodnou simulací jízdy vozidla v terénu. Věrohodnosti je dosaženo nejen použitím nezávislého lichoběžníkové zavěšení vozidla, ale také odpovídajícím zanecháváním stop pneumatik či dalšími efekty (prach, kouř). Při řešení jsem použil 3ds max na úpravu volně dostupného 3D modelu vozidla, rozšíření o jednotlivé objekty tohoto typu nápravy a jejich propojení. Výsledek je importován do prostředí Unreal Engine, ve kterém je vozidlo rozpohybováno. Věrohodnosti také přidává vhodné použití efektů v závislosti na povrchu, po kterém se vozidlo pohybuje. Výstupem je hratelné demo s možností automatické jízdy vozidla po předem vytyčené trase, což usnadňuje demonstraci pohybu jednotlivých komponent nápravy. | cs |
dc.description.abstract | In this diploma thesis I deal with a credible simulation of vehicle driving in terrain. Credibility is achieved not only by using an independent double wishbone suspension of the vehicle but also by leaving appropriate the tire tracks or other effects (dust, smoke). In the solution, I used 3ds max to modify the freely available 3D model of the vehicle, extending the individual objects of this suspension type and their interconnection. The result is imported into the Unreal Engine in which the vehicle is turned into motion. Credibility also adds the appropriate application of effects depending on the surface the vehicle is moving. The output is a playable demo with the option of automatic drive of the vehicle on a predefined route, making it easier to demonstrate the movement of each component of the suspension. | en |
dc.format.extent | 47850408 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | simulace | cs |
dc.subject | náprava | cs |
dc.subject | lichoběžníkové zavěšení | cs |
dc.subject | 3D modelování | cs |
dc.subject | 3ds max | cs |
dc.subject | Unreal Engine | cs |
dc.subject | C++ | cs |
dc.subject | simulation | en |
dc.subject | axle | en |
dc.subject | double wishbone suspension | en |
dc.subject | 3D modeling | en |
dc.subject | 3ds max | en |
dc.subject | Unreal Engine | en |
dc.subject | C++ | en |
dc.title | Model vozidla a jeho pohyb ve virtuálním prostředí | cs |
dc.title.alternative | Model of Vehicle and Its Movement in Virtual Environment | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Němec, Martin | |
dc.date.accepted | 2018-06-04 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | HAJ0094_FEI_N2647_2612T025_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |