Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFabián, Tomáš
dc.contributor.authorHájovský, Jan
dc.date.accessioned2018-06-26T08:05:46Z
dc.date.available2018-06-26T08:05:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128333
dc.description.abstractV této diplomové práci se zabývám věrohodnou simulací jízdy vozidla v terénu. Věrohodnosti je dosaženo nejen použitím nezávislého lichoběžníkové zavěšení vozidla, ale také odpovídajícím zanecháváním stop pneumatik či dalšími efekty (prach, kouř). Při řešení jsem použil 3ds max na úpravu volně dostupného 3D modelu vozidla, rozšíření o jednotlivé objekty tohoto typu nápravy a jejich propojení. Výsledek je importován do prostředí Unreal Engine, ve kterém je vozidlo rozpohybováno. Věrohodnosti také přidává vhodné použití efektů v závislosti na povrchu, po kterém se vozidlo pohybuje. Výstupem je hratelné demo s možností automatické jízdy vozidla po předem vytyčené trase, což usnadňuje demonstraci pohybu jednotlivých komponent nápravy.cs
dc.description.abstractIn this diploma thesis I deal with a credible simulation of vehicle driving in terrain. Credibility is achieved not only by using an independent double wishbone suspension of the vehicle but also by leaving appropriate the tire tracks or other effects (dust, smoke). In the solution, I used 3ds max to modify the freely available 3D model of the vehicle, extending the individual objects of this suspension type and their interconnection. The result is imported into the Unreal Engine in which the vehicle is turned into motion. Credibility also adds the appropriate application of effects depending on the surface the vehicle is moving. The output is a playable demo with the option of automatic drive of the vehicle on a predefined route, making it easier to demonstrate the movement of each component of the suspension.en
dc.format.extent47850408 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectnápravacs
dc.subjectlichoběžníkové zavěšenícs
dc.subject3D modelovánícs
dc.subject3ds maxcs
dc.subjectUnreal Enginecs
dc.subjectC++cs
dc.subjectsimulationen
dc.subjectaxleen
dc.subjectdouble wishbone suspensionen
dc.subject3D modelingen
dc.subject3ds maxen
dc.subjectUnreal Engineen
dc.subjectC++en
dc.titleModel vozidla a jeho pohyb ve virtuálním prostředícs
dc.title.alternativeModel of Vehicle and Its Movement in Virtual Environmenten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNěmec, Martin
dc.date.accepted2018-06-04
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisHAJ0094_FEI_N2647_2612T025_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam