Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSlanina, Zdeněk
dc.contributor.authorLaboj, Ondřej
dc.date.accessioned2018-06-26T08:06:24Z
dc.date.available2018-06-26T08:06:24Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128428
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvořit autonomně řízený model auta, který se zúčastní soutěže NXP Cup. Nejdůležitějším faktorem a problematikou je rychlost auta, protože musí co nejrychleji projet závodní dráhu. U hardwarových úprav vozidla se moc nedá inovovat, protože NXP Cup má striktní podmínky na podvozek vozidla a další jeho části. Rozhodujícím faktorem rychlosti je tedy naprogramování modelu auta. Důležité je vyřešit přesnou komunikaci mezi kamerou a mikrokontrolérem, který se stará o řízení celého modelu auta. O pohon se starají dva motorky na bázi stejnosměrného proudu. K řešení práce je potřeba cvičná dráha, na které se bude testovat rychlost, přesnost a hbitost autíčka. NXP Cup je celosvětově uznávaná soutěž, ve které chci díky této práce dosáhnout skvělých výsledků a reprezentovat tak VŠB.cs
dc.description.abstractPurpose of this bachelor thesis is to create an autonomously controlled model of a car that will participate in the NXP Cup competition. The most important factor and problem is speed of the car because it must pass the race track as fast as possible. The hardware modifications of the car are not very innovative because the NXP Cup has strict conditions for the vehicle's chassis and other parts. The decisive factor of speed is the way how car model will be programmed. It is important to solve the exact communication between the camera and the microcontroller that takes care of the whole car model. Two DC-engines are powered by the drive. To solve the work, a training track is required to test the speed, accuracy and agility of the car. My own personal goal is to successfully represent technical university of Ostrava and achieve excellent results in the NXP Cup which is the world-renowned competition.en
dc.format.extent2580951 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNXP Cupcs
dc.subjectkameracs
dc.subjectmikrokontrolércs
dc.subjectmotorky s pohonem stejnosměrného prouducs
dc.subjectpodvozekcs
dc.subjectFreescalecs
dc.subjectFRDM-KL25Zcs
dc.subjectservomotorcs
dc.subjectNXP Cupen
dc.subjectcameraen
dc.subjectmicrocontrolleren
dc.subjectDC-motorsen
dc.subjectchassisen
dc.subjectFreescaleen
dc.subjectFRDM-KL25Zen
dc.subjectservomotoren
dc.titleAutonomní řízení modelu autacs
dc.title.alternativeAutonomous Control of the Car Modelen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePapoušek, Martin
dc.date.accepted2018-05-31
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department450 - Katedra kybernetiky a biomedicínského inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchŘídicí a informační systémycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisLAB0042_FEI_B2649_2612R041_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam