Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘezáč, Filip
dc.contributor.authorKopec, Marek
dc.date.accessioned2018-06-26T08:06:58Z
dc.date.available2018-06-26T08:06:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128481
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je návrh způsobu komunikace center tísňového volání 112 se sluchově hendikepovanou osobou, který řeší nedostatky stávajících způsobu této komunikace. Práce popisuje fungování center tísňového volání 112, hodnotí stávající možnosti komunikace sluchově hendikepované osoby a popisuje jejích nedostatky. Obsahuje návrh efektivnějšího způsobu komunikace, pomocí komunikačního schéma. Tento způsob komunikace je popsán, včetně příkladu teoretické komunikace mezi osobou žádající o pomoc a centrem tísňového volání 112. Dále definuje technické požadavky, potřebné pro realizaci komunikace a nutné předpoklady pro praktickou implementaci. V závěru jsou shrnuty možné problémy, které by mohly při tomto způsobu komunikace nastat.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor's thesis is to design a method of communication of the emerency call center 112 with hearing a defective person who solves the shortcomings of current ways in this communication. The thesis describes the operation emergency call centers 112, evaluating existing communication possibilities with hearing a defective person and describing their shortcomings. The thesis includes design for a more efficient way of communication by the communication scheme. This way of communication is described, includes an example of theoretical communication between the person requesting assistance and the emergency call center 112. It further defines the technical requirements needed for the realization of the communication and the necessary prerequisites for the practical implementation. At the end, there are summarized possible problems that might arise in this way of communication.en
dc.format.extent1617783 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectIntegrovaný záchranný systémcs
dc.subjectHasičský záchranný sborcs
dc.subjectZdravotnická záchranná službacs
dc.subjectPolicie ČRcs
dc.subjectSluchově hendikepovaná osobacs
dc.subjectCentrum tísňového volání 112cs
dc.subjectAplikacecs
dc.subjectKomunikační schémacs
dc.subjectAMLcs
dc.subjectIntegrated rescue systemen
dc.subjectFire brigadeen
dc.subjectAmbulanceen
dc.subjectPolice of the Czech Republicen
dc.subjecthearing defected personen
dc.subjectEmerency call center 112en
dc.subjectApplicationen
dc.subjectCommunication schemeen
dc.subjectAdvanced Mobile Locationen
dc.titleMožnosti zdravotně-tělesně postižených osob při kontaktu s centrem tísňového volání 112cs
dc.title.alternativePossibilities of the Physically-handicapped Persons in Contact with the Emergency Call Center 112en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeTovárek, Jaromír
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department440 - Katedra telekomunikační technikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchTelekomunikační technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724
dc.identifier.thesisKOP0172_FEI_B2647_2601R013_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam