dc.contributor.advisor | Sojka, Eduard | |
dc.contributor.author | Bavykina, Mariia | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:08:41Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:08:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/128690 | |
dc.description.abstract | The purpose of this bachelor thesis is to make a manual for people, who has never met with user interfaces. The guide provides an overview of what the user interface is, how this area is used in the life of web and application designers, and the basics of creating user interfaces. It includes a historical overview of the development of graphical user interfaces since the idea that communication with a computer can be user-friendly, up to the current state we know and work with every day. Further, the thesis describes the importance of mental models and ways of working with them. The work will also bring you into the world of graphical user interface design, the world of choice and color psychology, and also the world of typography, which are elements that help create a nice interface look. | en |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je vytvořit příručku pro ty, kdož se nikdy nesetkali s uživatelský-
mi rozhraními. V příručce lze nalézt přehled o tom, co je uživatelské rozhraní, o tom, jak se tato oblast používá v životě webových a aplikačních návrhářů, a také o základech tvorby uživatelských rozhraní. Je zahrnut historický přehled vývoje grafických uživatelských rozhraní od okamžiku vzniku myšlenky, že komunikace s počítačem může být uživatelsky přívětivá, až po současný stav, který známe a s nímž denně pracujeme. Dále se práce zabývá významem mentálních modelů a způsobů, jak s nimi pracovat. Práce vás rovněž zavede do světa designu uživatelských grafických rozhraní, do světa volby a psychologie barev a také do světa typografie, což jsou prvky, které napomáhají vytvořit příjemný vzhled rozhraní. | cs |
dc.format.extent | 14722416 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | User interface | en |
dc.subject | UI | en |
dc.subject | history of graphical user interfaces | en |
dc.subject | typography | en |
dc.subject | creating text | en |
dc.subject | graphical user interfaces | en |
dc.subject | creating GUI | en |
dc.subject | colors | en |
dc.subject | mental models | en |
dc.subject | mobile design. | en |
dc.subject | Uživatelské rozhraní | cs |
dc.subject | UI | cs |
dc.subject | historie grafických uživatelských rozhraní | cs |
dc.subject | typografie | cs |
dc.subject | tvorba textu | cs |
dc.subject | grafické uživatelské rozhraní | cs |
dc.subject | vytváření GUI | cs |
dc.subject | barvy | cs |
dc.subject | mentální modely | cs |
dc.subject | mobilní design. | cs |
dc.title | Design of User Interfaces | en |
dc.title.alternative | Design uživatelských rozhraní | cs |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Holuša, Michael | |
dc.date.accepted | 2018-05-28 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | |
dc.identifier.thesis | BAV0003_FEI_B2647_2612R025_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |