Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVykydal, David
dc.contributor.authorHloušek, Adam
dc.date.accessioned2018-06-26T08:09:08Z
dc.date.available2018-06-26T08:09:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128753
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je objasnit problematiku, kterou zaujímáme vůči našim zákazníkům, zejména při řešení reklamace. Práce popisuje proces řešení reklamací za pomoci nástroje 8D Reportu. Práce se zaměřuje na postup při řešení zákaznických reklamací ve společnosti dodávající výrobky do automobilového průmyslu. Popisuje současný stav 8D Reportu ve společnosti, nejčastější příčiny vzniku problému a navrhuje, kde jsou potřeba zavést nápravná opatření. Navrhuje aplikace vybraných nástrojů kvality k identifikování kořenové příčiny a určení místa vzniku problému.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor thesis is to clarify the issues that we deal with our customers, especially when dealing with complaints. This work describes the complaint handling process using the 8D Report tool. The work focuses on the process of solving customer complaints in a company supplying products to the automotive industry. Describes the current state of the 8D Report in the company, the most common root causes of problems, and suggests where corrective actions are needed. It proposes the application of selected quality tools to identify the root causes and determine the location of the problem.en
dc.format.extent4063882 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subject8D Reportcs
dc.subjectreklamacecs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectúčinnostcs
dc.subject8D Reporten
dc.subjectcomplainten
dc.subjectanalysisen
dc.subjecteffectivenessen
dc.titleAnalýza účinnosti 8D reportu jako nástroje pro řízení reklamacícs
dc.title.alternativeEffectiveness Analysis of the 8D Report as a Complaint Management Toolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNenadál, Jaroslav
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra managementu kvalitycs
dc.contributor.consultantPořízka, Jaroslav
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement kvalitycs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisHLO0042_FMMI_B3922_3902R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam