Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNenadál, Jaroslav
dc.contributor.authorKrasula, Jiří
dc.date.accessioned2018-06-26T08:09:09Z
dc.date.available2018-06-26T08:09:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128759
dc.description.abstractPráce je věnována problematice partnerství, převážně části rozvoje dodavatele. Stručně pojednává o možných přístupech a vybraných nástrojích kvality, které mohou být použity. Souhrnně popisuje základní definice a pojmy pro pochopení problematiky. Praktická část se zabývá přímou aplikací interní metodologie k zajištění rozvoje vybraného dodavatele za účelem dosažení zákaznických požadavků. Pro popisné účely této práce byly použity vybrané analýzy a data tak, aby bylo možno nastínit průběh projektu, jelikož konečný výčet všech aktivit by byl příliš rozsáhlý.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with an issue of partnership, main focus is to describe the aspekt of supplier development. It briefly evaluates possible approaches and selected quality tools that can be used. It summarizes the basic definitions and concepts for understanding those subjects. The practical part describes real application of the internal customer improvement methodology in order to ensure development of selected supplier with aim to meet customer requirements. For the purposes of this thesis, selected analyzes and data were used to define the course of the project as the final list of all activities would be too extensive.en
dc.format.extent3286471 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectZákazníkcs
dc.subjectdodavatelcs
dc.subjectpartnerstvícs
dc.subjectrozvojcs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectCustomeren
dc.subjectsupplieren
dc.subjectpartnershipen
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectprojecten
dc.titleRozvoj vybraného dodavatele za účelem dosažení definovaných zákaznických ukazatelůcs
dc.title.alternativeDevelopment of Selected Supplier Focused on Achieving of Defined Customer´s Indicatorsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeStromský, Tomáš
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra managementu kvalitycs
dc.contributor.consultantPápeš, Boris
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement kvalitycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisKRA0474_FMMI_N3922_3902T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam