Show simple item record

dc.contributor.advisorHofbruckerová, Zdenka
dc.contributor.authorTurková, Alena
dc.date.accessioned2018-06-26T08:09:17Z
dc.date.available2018-06-26T08:09:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128787
dc.description.abstractDiplomová práce „Zlepšení systému hodnocení spokojenosti zákazníků u dodavatele pro automobilový průmysl“ je zaměřena na navržení a sjednocení systému hodnocení spokojenosti zákazníků u firmy MGL s.r.o. Na základě těchto výsledků bude doporučen vhodný návrh ke zlepšení tohoto systému hodnocení. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky týkající se problematiky samotného zákazníka, komunikace a řízení vztahů s ním. Dále se tato část soustřeďuje na systém managementu kvality, spokojenost a loajalitu zákazníka. Podrobněji jsou zde popsány metody měření spokojenosti zákazníků. Následuje praktická část zabývající se základní charakteristikou společnosti MGL s.r.o. a analýzou jejich současného stavu systému hodnocení spokojenosti zákazníků. Obsahuje také návrh na zlepšení systému hodnocení a aplikaci těchto navrhovaných postupů. Na závěr jsou společnosti předložena doporučení do budoucna.cs
dc.description.abstractThesis „Improvement of the Customer Satisfaction Assessment System at a supplier for the automotive industry“ is focused on designing and unifying the Customer Satisfaction Assessment System at MGL s.r.o. Based on these results, an appropriate proposal will be recommended to improve this rating system. The first part of the thesis is focused on the theoretical knowledge about the issues of the customer himself, communication and relationship management. Furthermore, this part focuses on the quality management system, customer satisfaction and loyalty. Methods of measuring customer satisfaction are described in more details. The following practical part deals with the basic characteristics of MGL s.r.o. and the analysis of the current status of customer satisfaction assessment system. It also includes a proposal to improve the system of evaluation and application of these proposed procedures. In the end, the company is presented with recommendations for the future.en
dc.format.extent11360068 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectefektivitacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectzlepšovánícs
dc.subjectcompanyen
dc.subjectcustomeren
dc.subjectreviewsen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectimprovementen
dc.titleZlepšení systému hodnocení spokojenosti zákazníků u dodavatele pro automobilový průmyslcs
dc.title.alternativeImprovement of Customer Satisfaction Assessment System for Automotive Supplieren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGockert, Radek
dc.date.accepted2018-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra managementu kvalitycs
dc.contributor.consultantŠatánková, Monika
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement kvalitycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisTUR0070_FMMI_N3922_3902T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record