Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHofbruckerová, Zdenka
dc.contributor.authorKobzíková, Nela
dc.date.accessioned2018-06-26T08:09:22Z
dc.date.available2018-06-26T08:09:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128811
dc.description.abstractSpolečenská odpovědnost organizací je často diskutovaným tématem na globální úrovni. Není proto divu, že organizace působící na Českém trhu se o koncept společenské odpovědnosti stále více zajímají. V první části této práce jsou vysvětlena teoretická východiska společenské odpovědnost organizací. Jsou zde uvedeny základní definice, historie a základní koncepty CSR. Následně jsou představeny současné normy zabývající se touto problematikou. V další části je prezentován primární výzkum současného pojetí českých firem implementace prvků společenské odpovědnosti organizací v praxi. V závěru je uvedena analýza všech získaných poznatků a následná doporučení pro organizace při zavádění systému managementu CSR do praxe.cs
dc.description.abstractCorporate Social Responsibility is a frequently discussed topic on a global level. It is no wonder, therefore, that organizations operating on the Czech market are increasingly interested in the concept of social responsibility. The first part of this thesis explains the theoretical basis of corporate social responsibility. Here are the basic definitions, history and basic concepts of CSR. Contemporary standards dealing with this issue are presented. In the next part is presented the primary research of the current concept of Czech companies implementing the elements of corporate social responsibility in practice. Finally, the analysis of all the acquired knowledge and subsequent recommendations for the organizations in the implementation of the CSR management system into practice is presented.en
dc.format.extent3646268 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpolečenská odpovědnost organizací, triple-botom-line, stakeholders, pilíře CSR, udržitelnostcs
dc.subjectCorporate Social Responsibility, Triple-botom-line, Stakeholders, CSR Pillars, Sustainabilityen
dc.titleAnalýza možností certifikace systému managementu společenské odpovědnosti organizacícs
dc.title.alternativeAnalysis of the Possibilities of the Corporate Social Responsibility Management System Certificationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePetříková, Růžena
dc.date.accepted2018-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department639 - Katedra managementu kvalitycs
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchManagement kvalitycs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisKOB0036_FMMI_N3922_3902T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam