dc.contributor.advisor | Klaus, Pavel | |
dc.contributor.author | Herudek, Martin | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:09:30Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:09:30Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/128843 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá metodikou hybridního spojení hliníkových plechů metodou nýtování a lepení s využitím pro bateriové boxy elektrických vozidel. V úvodu práce jsou shrnuty moderní technologie výroby bateriových boxů pro elektromobily. Teoretická část práce je zaměřena na technologie spojení pomocí nýtů a technologie lepení. Je zde provedeno několik experimentálních měření pevnosti ve smyku pro dané typy hybridních spojení. V praktické části práce je detailně popsána příprava vzorků a provedena série experimentálních testů pevnosti ve smyku. Dále jsou zde vyhodnoceny naměřené hodnoty pro tento typ „hybridního“ spojení. | cs |
dc.description.abstract | This bachelor´s thesis deals with the methodology of aluminium sheet hybrid connection by riveting and bonding with possible uses in battery boxes of electric vehicles. At the beginning of the thesis modern manufacturing technologies of joints applied for battery boxes in electric vehicles are summarized. The theoretical part is focused on technologies of rivet joints and the technology of adhesives. Several experimental measurements in shear strength for that type of hybrid joint were performed here. In the practical part of the thesis there is a detailed description for preparation of samples and the performance of a series of experimental tests. Towards the end of the thesis the measured values for this type of „hybrid“ joint are evaluated. | en |
dc.format.extent | 5508782 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Nýtování, self piercing nýtování, test pevnosti ve smyku, hybridní spojení, lepení | cs |
dc.subject | Riveting, self-piercing riveting, shear strength test, hybrid joint, gluing | en |
dc.title | Technologie nýtování | cs |
dc.title.alternative | The technology of riveting. | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Trojan, Radim | |
dc.date.accepted | 2018-06-04 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství | cs |
dc.description.department | 632 - Katedra materiálů a technologií pro automobily | cs |
dc.thesis.degree-program | Materiálové inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Materiály a technologie pro automobilový průmysl | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | |
dc.identifier.thesis | HER0126_FMMI_B3923_3911R034_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |