Show simple item record

dc.contributor.advisorNétek, Václav
dc.contributor.authorThomas, Michal
dc.date.accessioned2018-06-26T08:09:47Z
dc.date.available2018-06-26T08:09:47Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128915
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem modelového příkladu budoucích event – marketingových kampaní ve společnosti AUTOCENTRÁLA s.r.o. Popisuje celý proces plánování reklamní kampaně od vzniku nápadu vytvořit event, až po samotnou realizaci eventu. Je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je pozornost věnována komplexní činnosti plánování zážitkového marketingu. V praktické části je na základě analýzy, ne příliš úspěšné, proběhlé reklamní kampaně, vytvořen návrh modelového příkladu podoby budoucích reklamních kampaní. Tento návrh, včetně veškerých analýz a dotazníkového šetření, je v diplomové práci detailně popsán. V hodnocení navrhované kampaně jsou popsány hlavní přínosy, na jejichž základě autor doporučuje vytvořený model event – marketingové kampaně zahrnout do marketingové strategie společnosti.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the proposal of a model of the future event – marketing campaigns in the company AUTOCENTRÁLA s. r. o. Describes the whole process of planning an advertising campaign since the inception of the idea to create the event, through to the realization of the event. It is divided into two parts. In the theoretical part, attention is given to the comprehensive activities of planning experiential marketing. In the practical part is based on the analysis of not too successful, ongoing advertising campaign, created by draft a model form of future advertising campaigns. This proposal, including any analyses and questionnaire survey, is in the thesis in detail described. In the evaluation of the proposed campaign are described the main benefits on the basis of which the author recommends a created model event – marketing campaigns to include in the marketing strategy of the company.en
dc.format.extent8582745 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectReklamacs
dc.subjectAutomobilcs
dc.subjectPlánovánícs
dc.subjectEmocecs
dc.subjectProdejcs
dc.subjectAdvertisingen
dc.subjectAutomobileen
dc.subjectPlanningen
dc.subjectEmotionsen
dc.subjectSaleen
dc.titleNávrh event marketingové kampaně ve vybraném segmentu prodeje osobních automobilůcs
dc.title.alternativeProposal of Event Marketing Campaigns in Selected Segment of Passenger Carsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMižič, Miroslav
dc.date.accepted2018-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisTHO0005_FMMI_N3922_6208T123_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record