dc.contributor.advisor | Tomčík, Petr | |
dc.contributor.author | Beseda, Marek | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:09:48Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:09:48Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/128916 | |
dc.description.abstract | V této práci je popsán vývoj metodiky testování systému chlazení trakčního elektromotoru Remy HVH250-090-S. Testování probíhalo na motorové brzdě. Systém chlazení je instrumentován snímači pro měření průtoku, tlaku a teplot. Měření jsou ukládána v reálném čase. Motorová brzda simuluje zatížení vznikající v průběhu jízdních režimů vozidla. Z naměřených průběhu závislosti měřených veličin (Q, P, T) je provedena diskuse s cílem identifikovat problémy chladící soustavy. V závěru práce je provedeno shrnutí a interpretace výsledků spolu s doporučením pro další vývoj. | cs |
dc.description.abstract | In this thesis, the development of the Remy HVH250-090-S traction electric system cooling system testing methodology. Testing was carried out on the engine brake. The cooling system is equipped with sensors for flow, pressure and temperature measurement. Measurements are stored in real time. The engine brake simulates the load generated during vehicle driving modes. Measured variables of the measured variables (Q, P, T) are discussed to identify the problems of the cooling system. At the end of the thesis a summary and interpretation of the results is made together with a recommendation for further development. | en |
dc.format.extent | 15879677 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Elektromotor | cs |
dc.subject | trakční motor | cs |
dc.subject | chladicí systém | cs |
dc.subject | Electric motor | en |
dc.subject | traction motor | en |
dc.subject | the cooling system | en |
dc.title | Instrumentovaný pohon pro e-mobilitu | cs |
dc.title.alternative | Instrument drive for e-mobility | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Ticháček, Jan | |
dc.date.accepted | 2018-05-29 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství | cs |
dc.description.department | 632 - Katedra materiálů a technologií pro automobily | cs |
dc.thesis.degree-program | Materiálové inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Materiály a technologie pro automobilový průmysl | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2736 | |
dc.identifier.thesis | BES0016_FMMI_N3923_3911T034_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |