Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTomčík, Petr
dc.contributor.authorBeseda, Marek
dc.date.accessioned2018-06-26T08:09:48Z
dc.date.available2018-06-26T08:09:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128916
dc.description.abstractV této práci je popsán vývoj metodiky testování systému chlazení trakčního elektromotoru Remy HVH250-090-S. Testování probíhalo na motorové brzdě. Systém chlazení je instrumentován snímači pro měření průtoku, tlaku a teplot. Měření jsou ukládána v reálném čase. Motorová brzda simuluje zatížení vznikající v průběhu jízdních režimů vozidla. Z naměřených průběhu závislosti měřených veličin (Q, P, T) je provedena diskuse s cílem identifikovat problémy chladící soustavy. V závěru práce je provedeno shrnutí a interpretace výsledků spolu s doporučením pro další vývoj.cs
dc.description.abstractIn this thesis, the development of the Remy HVH250-090-S traction electric system cooling system testing methodology. Testing was carried out on the engine brake. The cooling system is equipped with sensors for flow, pressure and temperature measurement. Measurements are stored in real time. The engine brake simulates the load generated during vehicle driving modes. Measured variables of the measured variables (Q, P, T) are discussed to identify the problems of the cooling system. At the end of the thesis a summary and interpretation of the results is made together with a recommendation for further development.en
dc.format.extent15879677 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectElektromotorcs
dc.subjecttrakční motorcs
dc.subjectchladicí systémcs
dc.subjectElectric motoren
dc.subjecttraction motoren
dc.subjectthe cooling systemen
dc.titleInstrumentovaný pohon pro e-mobilitucs
dc.title.alternativeInstrument drive for e-mobilityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTicháček, Jan
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department632 - Katedra materiálů a technologií pro automobilycs
dc.thesis.degree-programMateriálové inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchMateriály a technologie pro automobilový průmyslcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisBES0016_FMMI_N3923_3911T034_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam