Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFabík, Richard
dc.contributor.authorFolta, Ondřej
dc.date.accessioned2018-06-26T08:10:07Z
dc.date.available2018-06-26T08:10:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/128994
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá navržením nového tvaru kalibru a následným matematickým modelováním založeným na MKP. Celkem bylo navrženo a nasimulováno šestnáct variant průchodu provalku, ze kterých byly získány vstupní data pro plánovaný experiment DOE. Následně bylo DOE vyhodnoceno pro námi sledované odezvy. Mezi sledované odezvy patří plocha provalku na výstupní rovině v oblasti pásma deformace, válcovací síla, intenzita deformace uvnitř válcovaného polotovaru a intenzita deformace u nákružku a lomové kritérium u dna kalibru a u nákružku. Vstupní polotovar pro simulace je z materiálu chromvanadové oceli 58CrV4. Závěrem práce je provozní doporučení pro návrh optimálního nastavení nového tvaru kalibru.cs
dc.description.abstractThis thesis is follow up with the design of a new shape of groove and subsequent mathematical modeling based on FEM. A total of sixteen variants of the billet passage were proposed and simulated, from which the input data for the DOE planned experiment were obtained. Subsequently, the DOE was evaluated for our responses. The observed responses include the area of the billet on the exit plane in the region of the deformation zone, the rolling force, the effective strain inside the rolled billet and the effective strain of the collar, and the fracture criterion at the bottom of the groove and of the collar. The input billet for simulation is made of chromium-vanadium steel 58CrV4. The end of the thesis is the operational recommendation for designing the optimal setting of the new groove shape.en
dc.format.extent7433910 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmetoda konečných prvkůcs
dc.subjectplánovaný experimentcs
dc.subjectkalibracecs
dc.subjectfinite element methoden
dc.subjectdesign of experimentsen
dc.subjectroll pass designen
dc.titleOptimalizace úběrového plánu při válcování sochorů v přípravném pořadí Středojemné válcovny s využitím matematického modelovánícs
dc.title.alternativeRoll pass design optimization during rolling of billets at the medium and fine section mill using mathematical modelingen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMališ, Michael
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.department633 - Katedra tváření materiálucs
dc.contributor.consultantKubina, Tomáš
dc.thesis.degree-programMetalurgické inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchModerní metalurgické technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736
dc.identifier.thesisFOL0075_FMMI_N2109_2109T038_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam