Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorĎuriš, Lukáš
dc.contributor.authorRévay, Jozef
dc.date.accessioned2018-06-26T08:11:26Z
dc.date.available2018-06-26T08:11:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129176
dc.description.abstractPredmetom diplomovej práce je návrh razby železničného tunelu Milochov. Tunel Milochov je charakterizovaný zložitými geologickými a hydrogeologickými podmienkami v mieste stavby a je vytvorený vďaka týmto podmienkam matematický model razby a chovania primárneho ostenia tunela. Návrhy sú spracované pomocou programu PLAXIS. Ako podklady na vytvorenie modelu poslúžila projektová a technická dokumentácia. Výstupom práce je návrh technologického postupu razby tunelu na základe prevedeného geologického prieskumu. Sú modelované dve technologické triedy výlomu. Jedná je uvažovaná v zložitejších geologických podmienkach s protiklenbou a druhá je uvažovaná s rovným dnom. Následne sú modelované varianty pôvodného návrhu technologickej triedy s použitím protiklenby.cs
dc.description.abstractThe subject of the diploma thesis is The Design of Milochov rail tunnel. The Milochov tunnel is characterized by complex geological and hydrogeological conditions at the place of construction and due to this conditions has been created a mathematical model of the performance and behavior of the primary lining. The proposed designs are carried out using the PLAXIS program. The project and technical documentation served as the basis for the designing of the model. The output of the thesis is a design of the technological process of tunnel excavation based on the carried geological survey. There have been modelled two technology breakout classes. The first class deals with difficult and more complex geological conditions using an inverted arch matter. The second option reflects the theory to have a flat bottom. Subsequently the variants of the original design of the technological class are modelled using the inverted arch.en
dc.format.extent7181960 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPlaxiscs
dc.subjectPrimárne osteniecs
dc.subjectTechnologická trieda výlomucs
dc.subjectTunel Milochovcs
dc.subjectModelovaniecs
dc.subjectPlaxis programen
dc.subjectprimary liningen
dc.subjecttechnology class breakouten
dc.subjectMilochov tunnelen
dc.subjectmodellingen
dc.titleNávrh ražby železničního tunelu Milochovcs
dc.title.alternativeDesign of Railway Tunnel Milochoven
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSvoboda, Petr
dc.date.accepted2018-01-10
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisREV0007_FAST_N3607_3607T035_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam