Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkvain, Václav
dc.contributor.authorHvězda, Jakub
dc.date.accessioned2018-06-26T08:12:32Z
dc.date.available2018-06-26T08:12:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129298
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce „Interakce okružní křižovatky a světelně řízeného přechodu pro chodce“ je zkoumání míry ovlivnění provozu v okružní křižovatce poptávkovým přechodem pro chodce, realizovaným v blízkosti okružní křižovatky. Prověřována byla zejména vzdálenost mezi křižovatkou a přechodem pro chodce a zejména podmínky, za kterých nedochází k ovlivnění provozu v okružní křižovatce. V rámci práce byl proveden průzkum reálné interakce a následně by vytvořen postup modifikovaného výpočtu odpovídajícího vzniku fronty vozidel. Následně byla provedena simulace maximální délky fronty při rozdílných zatíženích komunikací a délkách signálu stůj v programu PTV Vissim. Výsledky byly vyhodnoceny v závěrečném grafu s názvem „Stanovení maximální délky fronty“.cs
dc.description.abstractThe subject of this diploma thesis named „Roundabout and Signalized Crosswalk interaction“ is research of the amount of values influencing the traffic behaviour in roundabout area. The primary value that was checked is distance between intersection and pedestrian crossing and especially conditions in which the traffic behaviour is not influenced in roundabout. Within the frame of this work was done research of interaction in real environment and then was created a process of modificated calculation that corresponds with development of vehicle queue. Afterwards was done simulation of maximal queue length with different input data for vehicle input and length of stop signal in PTV Vissim program. Results were evaluated in final diagram named „Determined maximal queue length”.en
dc.format.extent5531174 bytes
dc.format.mimetypeapplication/x-msdownload
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKřižovatkacs
dc.subjectOstravacs
dc.subjectdopravacs
dc.subjectokružní křižovatkacs
dc.subjectpřechod pro chodcecs
dc.subjectinterakcecs
dc.subjectdélka frontycs
dc.subjectmaximální délka frontycs
dc.subjectPTV Vissimcs
dc.subjectIntersectionen
dc.subjectOstravaen
dc.subjectTrafficen
dc.subjectRoundabouten
dc.subjectPedestrian Crosswalken
dc.subjectInteractionen
dc.subjectQueue Lengthen
dc.subjectMaximal Queue lengthen
dc.subjectPTV Vissimen
dc.titleInterakce okružní křižovatky a světelně řízeného přechodu pro chodcecs
dc.title.alternativeRoundabout and Signalized Crosswalk interactionen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLaža, Josef
dc.date.accepted2018-01-09
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712
dc.identifier.thesisHVE0006_FAST_N3607_3607T036_02_2017
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam