dc.contributor.advisor | Škvain, Václav | |
dc.contributor.author | Hvězda, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:12:32Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:12:32Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/129298 | |
dc.description.abstract | Předmětem diplomové práce „Interakce okružní křižovatky a světelně řízeného přechodu pro chodce“ je zkoumání míry ovlivnění provozu v okružní křižovatce poptávkovým přechodem pro chodce, realizovaným v blízkosti okružní křižovatky. Prověřována byla zejména vzdálenost mezi křižovatkou a přechodem pro chodce a zejména podmínky, za kterých nedochází k ovlivnění provozu v okružní křižovatce. V rámci práce byl proveden průzkum reálné interakce a následně by vytvořen postup modifikovaného výpočtu odpovídajícího vzniku fronty vozidel. Následně byla provedena simulace maximální délky fronty při rozdílných zatíženích komunikací a délkách signálu stůj v programu PTV Vissim. Výsledky byly vyhodnoceny v závěrečném grafu s názvem „Stanovení maximální délky fronty“. | cs |
dc.description.abstract | The subject of this diploma thesis named „Roundabout and Signalized Crosswalk interaction“ is research of the amount of values influencing the traffic behaviour in roundabout area. The primary value that was checked is distance between intersection and pedestrian crossing and especially conditions in which the traffic behaviour is not influenced in roundabout. Within the frame of this work was done research of interaction in real environment and then was created a process of modificated calculation that corresponds with development of vehicle queue. Afterwards was done simulation of maximal queue length with different input data for vehicle input and length of stop signal in PTV Vissim program. Results were evaluated in final diagram named „Determined maximal queue length”. | en |
dc.format.extent | 5531174 bytes | |
dc.format.mimetype | application/x-msdownload | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Křižovatka | cs |
dc.subject | Ostrava | cs |
dc.subject | doprava | cs |
dc.subject | okružní křižovatka | cs |
dc.subject | přechod pro chodce | cs |
dc.subject | interakce | cs |
dc.subject | délka fronty | cs |
dc.subject | maximální délka fronty | cs |
dc.subject | PTV Vissim | cs |
dc.subject | Intersection | en |
dc.subject | Ostrava | en |
dc.subject | Traffic | en |
dc.subject | Roundabout | en |
dc.subject | Pedestrian Crosswalk | en |
dc.subject | Interaction | en |
dc.subject | Queue Length | en |
dc.subject | Maximal Queue length | en |
dc.subject | PTV Vissim | en |
dc.title | Interakce okružní křižovatky a světelně řízeného přechodu pro chodce | cs |
dc.title.alternative | Roundabout and Signalized Crosswalk interaction | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Laža, Josef | |
dc.date.accepted | 2018-01-09 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | |
dc.identifier.thesis | HVE0006_FAST_N3607_3607T036_02_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |