dc.contributor.advisor | Řezáč, Miloslav | |
dc.contributor.author | Klásek, Aleš | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:12:46Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:12:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/129327 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce je studie řešení nového úseku cyklostezky trasy N v úseku mezi budovou ÚMOb Poruba v Ostravě a koncem stávajícího úseku trasy pod budovou Oblouk. Zájmové území tvoří místní komunikace a plochy parku. Úkolem je vybudovat nový úsek cyklostezky, zpřístupnit lokalitu Porubského rybníka pro chodce a zklidnit ulici Nad Porubkou. Rozsah práce odpovídá technické studii.
První část práce zkoumá zájmové území z pohledu intenzit dopravy, využití území, vztahu k územně plánovací dokumentaci. Druhá část ukazuje tři možné varianty řešení. První je maximálně vstřícné vůči cyklistům, druhé klade důraz na zachování přírodního charakteru Porubského rybníka a třetí nabízí možnost zavedení zóny 30 a společného provozu cyklistů a automobilů. Závěrem je pomocí multikriteriálního hodnocení navržena vítězná varianta. | cs |
dc.description.abstract | Main goal of the diploma thesis is a study of a new part of cycleway N between the building of the Poruba municipality and already existing section of the cycleway. Zone of interest is constituted by local communication and park areas. The task is to create a new part of the cycleway, make the shore of a local lake accessible for pedestrians and settle down the traffic on a nearby communication. The extent of thesis meets the requirements for a technical study.
First part of the work includes observation of traffic intensity, utilization of the area and relationship given to the territorial planning documentation. Second part suggests three possible variants of a solution. First one is maximally forthcoming for the cyclists. Next one bears in mind preserving contemporary natural look of the lakeside. Last one introduces a new 30 km/h zone on the local road which would be shared both by cars and cyclists. In the very end thesis concludes the best solution elected by a multicriterial evaluation. | en |
dc.format.extent | 10265250 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Ostrava | cs |
dc.subject | cyklostezka | cs |
dc.subject | cyklotrasa | cs |
dc.subject | separovaná | cs |
dc.subject | cyklostezka | cs |
dc.subject | Ostrava | en |
dc.subject | bikeway | en |
dc.subject | bike | en |
dc.subject | trail | en |
dc.subject | separated | en |
dc.subject | bikeway | en |
dc.title | Návrh cyklostezky v Ostravě-Porubě | cs |
dc.title.alternative | Draft Bike Trails in Ostrava-Poruba | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Krejčí, Martin | |
dc.date.accepted | 2018-01-10 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | |
dc.identifier.thesis | KLA0028_FAST_N3607_3607T036_01_2017 | |
dc.rights.access | openAccess | |