Show simple item record

dc.contributor.advisorNečas, Libor
dc.contributor.authorŘihák, Libor
dc.date.accessioned2018-06-26T08:12:52Z
dc.date.available2018-06-26T08:12:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129332
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingového plánu pro firmu VKR-abrasive s.r.o., která rozšiřuje svoje služby. V teoretické práci jsou popsány východiska tvorby marketingového plánu a jejich význam pro úspěšnost malé firmy. Na základě znalostí struktury a fází zpracování marketingového plánu je provedena situační analýza trhu. Ze situační analýzy je zkonstruován marketingový plán společně s návrhem akčních programů a strategií s důrazem na odlišení se od konkurence a následnou kontrolu plnění marketingového plánu. Postup realizace marketingového plánu je znázorněn pomocí Ganttova diagramu.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is dealing with the issue of the marketing plan creation for the company VKR-abrasive s.r.o., which is expanding its services. The theoretical work describes the starting points of the marketing plan and their importance for the success of a small company. Based on the knowledge of the structure and phases of the marketing plan, situational analysis of market is performed. From the situational analysis, the marketing plan is designed together with the design of action programs and strategies, with emphasis on differentiation from competition and subsequent control of the fulfillment of the marketing plan. The process of implementing the marketing plan is illustrated by the Gantt diagram.en
dc.format.extent1834033 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectGanttův diagramcs
dc.subjectMarketing Planen
dc.subjectSWOTen
dc.subjectMarketing Mixen
dc.subjectGantt diagramen
dc.titleMarketingový plán pro firmu drobné kovovýrobycs
dc.title.alternativeMarketing Plan for Small Metalworking Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSmolík, Jan
dc.date.accepted2018-06-14
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchPrůmyslové inženýrstvícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisRIH0055_FS_B2341_2301R040_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record