Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFusek, Martin
dc.contributor.authorŠotola, Martin
dc.date.accessioned2018-06-26T08:13:22Z
dc.date.available2018-06-26T08:13:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129429
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá provedením pevnostních analýz a optimalizací designového rámu Buggy D1. Návrh nosného rámu vychází ze spolupráce s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Analýzy se skládají ze čtyř částí, a to modální analýzy, kontroly torzních tuhostí, pevnostní výpočty namáhání dynamickým ohybem a pevnostní výpočty při jízdních režimech, brzdění a průjezdem zatáčkou. Cílem práce je zkontrolovat model původního nosného rámu pomocí analýz a následně rám optimalizovat, dokud nejsou splněna kritéria stanovená u jednotlivých analýz. Výsledný optimalizovaný rám byl porovnán s výchozím rámem pro posouzení vlivu změn. Jednotlivé analýzy jsou vypočteny numericky, a to metodou konečných prvků (MKP), za pomoci softwaru MSC Patran / Nastran 2017.1.cs
dc.description.abstractBachelor thesis deals with performing strength analyses and optimization of design frame of buggy D1. Draft of supporting frame is based of cooperation with Tomas Bata University in Zlín. Analyses are consist of four parts, modal analysis, check of torsional stiffness, analysis by strained dynamic bending, strength analyses in driving modes, braking and cornering. Target of this thesis is check original concept of supporting frame through analyses and then frame optimize, until criteria established by each analyses are not met. Final optimized frame has been compared with default frame for reviewing effects of changes. Individual analyses are calculated numerically using the finite elements method (FEM), using software MSC Patran / Nastran 2017.1.en
dc.format.extent12662856 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnosný rámcs
dc.subjectMKPcs
dc.subjecttorzní tuhostcs
dc.subjectpevnostní výpočetcs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.subjectBuggycs
dc.subjectSupport frameen
dc.subjectFEMen
dc.subjectTorsional Stiffnessen
dc.subjectStrength Analysisen
dc.subjectOptimizationen
dc.subjectBuggyen
dc.titleAnalýza rámu Buggy D1cs
dc.title.alternativeAnalysis of the Frame of the Buggy D1en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePodešva, Jiří
dc.date.accepted2018-06-12
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department330 - Katedra aplikované mechanikycs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná mechanikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisSOT0036_FS_B2341_3901R003_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam