Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrzeczková, Jana
dc.contributor.authorPrejda, Václav
dc.date.accessioned2018-06-26T08:13:27Z
dc.date.available2018-06-26T08:13:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129448
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá stanovením limitního zatížení nápravy automobilu Toyota MR2. Nejprve byl zjišťován Youngův modul pryže experimentem a poté ověřován analýzou. Postupně byly analyzovány potřebné díly nápravy automobilu, kterými byly tyče příčného uložení, těhlice vozidla a tyč podélného uložení. Největší důraz byl kladen na analýzu podélného uložení a také na analýzu celkové sestavy zavěšení kola. U podélného zavěšení byla zjišťována kritická síla, při které dojde ke ztrátě stability. U analýzy celkové sestavy byla prováděna celková pevnostní analýza. Výpočet byl prováděn v softwaru Ansys Workbench 18.2.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the limitation of the axle load of the Toyota MR2. At first, Young's modulus was determined by the experiment and subsequently verified by the analysis. Gradually, the necessary parts of the car were analyzed, such as the transverse rod, the longitudinal bars and the knuckle. The greatest emphasis was placed on the analysis of the transverse rod and also on the analysis of the overall wheel suspension assembly. The critical buckling force was found in the transvers suspension. The strength analysis was performed for the assembly. The calculation was performed in Ansys Workbench 18.2 software.en
dc.format.extent1412904 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectTěhlicecs
dc.subjectvzpěrcs
dc.subjectlimitní zatíženícs
dc.subjectpevnostní analýzacs
dc.subjectKnuckleen
dc.subjectbucklingen
dc.subjectlimit loaden
dc.subjectstrength analysisen
dc.titleStanovení limitního zatížení nápravy sportovního auta při haváriics
dc.title.alternativeThe Definition of Limit Load On the Suspension System of the Sport Car In Accidenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBartecký, Matěj
dc.date.accepted2018-06-11
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department330 - Katedra aplikované mechanikycs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná mechanikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisPRE0073_FS_B2341_3901R003_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam