dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | |
dc.contributor.author | Wisurová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:13:44Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:13:44Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/129512 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá optimalizační úlohou typu ALP (Aircraft Landing Problem). Úvodní kapitoly teoretické části této diplomové práce charakterizují problematiku ALP, jsou zmíněny studie, přístupy, výzkumy a metody využívané pro řešení této optimalizační úlohy. Následující kapitoly obsahují detailní rešerši vybraných matematických modelů, které jsou nejdříve podrobně popsány a poté porovnány. Praktická část obsahuje návrh lineárního matematického modelu, který kombinuje dva ze tří optimalizačních přístupů a umožňuje tak využít jejich výhod. | cs |
dc.description.abstract | Master thesis deals with optimisation approaches ALP (Aircraft Landing Problem). The introductory chapters with theoretical parts of this master thesis characterize the issuee of ALP. There are mentioned studies, approaches, researches and methods which are used to solve this optimisation approache. The following chapters contain a detailed search of selected mathematical models with detailed description and comparation. The practical part contains proposal of a linear mathematical model. The proposal of a linear mathematical model combines two of the three optimisation approaches and it can be used their benefits. | en |
dc.format.extent | 3414430 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Aircraft Landing Problem | cs |
dc.subject | runway | cs |
dc.subject | ATC | cs |
dc.subject | letadlo | cs |
dc.subject | přistání | cs |
dc.subject | optimalizační přístupy, čas přistání | cs |
dc.subject | časová odchylka | cs |
dc.subject | penále | cs |
dc.subject | Aircraft Landing Problem, runway, ATC, plane | en |
dc.subject | landing | en |
dc.subject | Optimisation Approaches | en |
dc.subject | time of landing | en |
dc.subject | time deviation | en |
dc.subject | costs | en |
dc.title | Analýza optimalizačních přístupů k modelování Aircraft Landing Problem | cs |
dc.title.alternative | Analysis of Optimisation Approaches to Aircraft Landing Problem Modelling | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Kraus, Jakub | |
dc.date.accepted | 2018-06-14 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | WIS0015_FS_N2301_2301T003_40_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |