dc.contributor.advisor | Havlík, Jiří | |
dc.contributor.author | Hejda, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:13:48Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:13:48Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/129526 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem přestavníku pro ovládání železniční výměny. V úvodu jsou popsány základní části výhybek a vysvětlena jejich funkce. Další část práce pojednává o použití různých druhů přestavníků a závěrů v praxi. Vlastní konstrukční návrh kombinuje několik vlastností běžně používaných přestavníků s vlastním řešením vnitřního závěru. Následuje návrh jednotlivých komponentů na základě zadaných parametrů. Pro jednotlivé namáhané části přestavníku je následně provedena pevnostní kontrola. Výsledkem práce je konstrukční návrh přestavného zařízení včetně zajištění funkce závěru. Závěr práce obsahuje shrnutí dosažených výsledků. Hlavní přílohu tvoří výkresová dokumentace. | cs |
dc.description.abstract | The master thesis deals with the design of a point machine for railway switch actuating. In the introduction part there are described basic parts of railway switches and their function. Next part of the thesis deals with application of various point machines and point locks in practice. The construction design itself combines several commonly used point machines with its own inner point lock design. The following part contains design of each component with specified parameters. The strength examination is made for designed strained parts. The result of the thesis is the construction proposal of the point machine device providing function of inner point lock. Final part of the thesis contains all achieved results. The annex part is mainly composed of the technical drawing documentation. | en |
dc.format.extent | 6059071 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | přestavník | cs |
dc.subject | výměna | cs |
dc.subject | koleje | cs |
dc.subject | výhybka | cs |
dc.subject | přestavování | cs |
dc.subject | závěr | cs |
dc.subject | závorování | cs |
dc.subject | kontrolní ústrojí | cs |
dc.subject | Point machine | en |
dc.subject | rail | en |
dc.subject | switching | en |
dc.subject | railway switch | en |
dc.subject | point lock | en |
dc.subject | point locking | en |
dc.subject | detection system | en |
dc.title | Přestavník pro ovládání železniční výměny | cs |
dc.title.alternative | Point Machine for Railway Switch Actuating | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Němček, Miloš | |
dc.date.accepted | 2018-06-13 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | HEJ0041_FS_N2301_3909T001_40_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |