dc.contributor.advisor | Brzobohatý, Tomáš | |
dc.contributor.author | Slovík, Jan | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:14:17Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:14:17Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/129624 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá pevnostním ověřením a rozměrovou optimalizací krytu železničního vozu. V první části jsou popsány jednotlivé části krytu. V další části se diplomová práce zabývá tvorbou geometrického a konečnoprvkového modelu. V této diplomové části jsou vytvořeny dva modely. První model je vytvořen z prostorových prvků a druhý model je složen hlavně z prvků rovinných. V další části jsou popsány materiálové vlastnosti a okrajové podmínky. V poslední části diplomové práce jsou porovnány výsledky těchto dvou modelů a vyhodnocení výsledků optimalizace. | cs |
dc.description.abstract | The thesis deals strength verification and dimensional optimization of the railway vehicel roof cover. The first part of the thesis subscribes a parts of the roof cover. The next part of the thesis focuses on the creating geometrical and finite model. In this thesis was created two models. The first one is builded from solid elements and the second one is builded mainly from shell elements. In the last chapter of the thesi is a comparison of the results between this two models and a evaluation of a optimization results. | en |
dc.format.extent | 6171432 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | MKP | cs |
dc.subject | rozměrová optimalizace | cs |
dc.subject | kryt železničního vozu | cs |
dc.subject | FEM | en |
dc.subject | Dimensional Optimization | en |
dc.subject | Railway Vehicle Roof Cover | en |
dc.title | Pevnostní ověření krytu střechy železničního vozu | cs |
dc.title.alternative | Strength Verification of the Railway Vehicle Roof Cover | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Ferfecki, Petr | |
dc.date.accepted | 2018-06-13 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 330 - Katedra aplikované mechaniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná mechanika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | SLO0070_FS_N2301_3901T003_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |