dc.contributor.advisor | Folta, Zdeněk | |
dc.contributor.author | Hruzík, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:14:19Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:14:19Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/129634 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem a pevnostním posouzením nosného rámu vodojemu, umístěného ve vlaku. Ve druhé kapitole je rozbor současného řešení používaného ve firmě Škoda Vagonka a.s. a v zahraničí. Poté je pomocí bodového hodnocení vybrána optimální ze tří navržených variant. Spojení rámu a hrubé stavby vozidla je navrženo a zkontrolováno z hlediska jednorázového přetížení a únavové životnosti. V místě spoje je potřeba zabránit kontaktní korozi. Stejným způsobem je pomocí MKP navržen a zkontrolován také samotný rám a jeho svarové spoje. | cs |
dc.description.abstract | The Masters thesis deals with the design and strength assessment of the supporting frame of the water tank located on the train. In the second chapter is an analysis of the current solution used in Škoda Vagonka a.s. and in the world. Then the optimal of the three suggested variants is selected using the point rating. The connection of the frame and the car body of the vehicle is designed and checked for the one-off overload and fatigue life. The point of connection is needed to prevent contact corrosion. In the same way, the frame itself and its weld joints are also designed and inspected by FEM. | en |
dc.format.extent | 6109539 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Vlak | cs |
dc.subject | Vodojem | cs |
dc.subject | Rám | cs |
dc.subject | Train | en |
dc.subject | Water | en |
dc.subject | Reservoir | en |
dc.subject | Frame | en |
dc.title | Návrh nosného rámu vodojemu | cs |
dc.title.alternative | Design of a Frame for a Water Reservoir | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Kovář, Ladislav | |
dc.date.accepted | 2018-06-13 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 347 - Katedra částí a mechanismů strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukční a procesní inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | HRU0128_FS_N2301_3909T001_40_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |