dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | |
dc.contributor.author | Varecha, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:14:22Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:14:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/129644 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá metodikou renovace přední nápravy historického automobilu a její aplikací na vůz Škoda Felicia typ 994. V první části práce je vysvětlen pojem historické vozidlo a je popsána legislativa těchto vozidel. Poté následuje obecný technický popis renovovaného vozidla a dělení náprav používaných ve vozidlech jak historických, tak současných. Na toto navazuje popis stavu vozidla, ke kterému patří renovovaná náprava a dále je popsán původní stav přední nápravy. V teoretické části je popsán návrh postupu renovace. Následně se zabývám výpočtem hlavních rozměrů brzdového obložení. V praktické části je teoretický návrh aplikován a detailně popsán na voze Škoda Felicia. V poslední části je z ekonomického hlediska zhodnocena finanční náročnost prováděných prací. | cs |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with the renovation methodology of the historic car front axle and its application on the Skoda Felicia type 994. The first part of the thesis explains the concept of the historic vehicle and legislation of these vehicles. Then follows a general technical description of the refurbished vehicle and division of axles used in vehicles, both historic and contemporary. This is followed up by a description of the state of the vehicle to which the refined axle belongs and the original condition of the front axle. The theoretical part describes the proposal for the renovation procedure. Subsequently, I deal with the calculation of the main dimensions of the brake lining. In the practical part, the theoretical design is applied and detailed on the Skoda Felicia car. In the last part, the financial demands of the work are evaluated economically. | en |
dc.format.extent | 6376232 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | renovace | cs |
dc.subject | historické vozidlo | cs |
dc.subject | přední náprava | cs |
dc.subject | renovation | en |
dc.subject | historical vehicle | en |
dc.subject | front axle | en |
dc.title | Renovace nápravy automobilu | cs |
dc.title.alternative | Renovation of Vehicle Axle | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Šmiraus, Jakub | |
dc.date.accepted | 2018-06-12 | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | VAR0067_FS_B2341_2301R003_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |