Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTeichmann, Dušan
dc.contributor.authorChyla, René
dc.date.accessioned2018-06-26T08:14:37Z
dc.date.available2018-06-26T08:14:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129691
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá problematikou časové koordinace spojů v přestupním uzlu Ostrava – Dubina. Úvodní kapitoly diplomové práce se věnují významu časové koordinace pro veřejnou hromadnou dopravu, ty následující pak popisují základní poznatky týkající se tvorby lineárních matematických modelů. V krátkosti je představen optimalizační software Xpress-IVE, pomocí kterého byly řešeny všechny optimalizační úlohy v této diplomové práci. Časová koordinace v přestupním uzlu je dále doplněna o časovou koordinaci na vybraných mezizastávkových úsecích tramvajové sítě, jsou představeny jednotlivé varianty koordinace a poté na základě upřesnění priorit zadavatele (společností KODIS) je matematický model o úsekové koordinaci upraven a validován. Za účelem vygenerování přípustného řešení je také představen matematický model eliminující infrastrukturální omezení na tramvajových obratištích.cs
dc.description.abstractThis master thesis engages with problematics of time coordination of connections in transit hub Ostrava Dubina. The introductory chapters of this thesis devote the importance of time coordination for public transport, the following chapters describe the basic information relating to the creation of linear mathematical models. In shortness optimization software Xpress-IVE is described and all optimization problems are solved by this software. Time coordination in the transit hub is farther evolved by time coordination at chosen sections of tram network. Further separate versions of coordination are introduced and on this basis specified priorities of beneficiary is modified and validated mathematical model of section time coordination on tram network. To generate acceptable solution is finally introduced mathematical model specializing on infrastructural limits of turning circles of tram transport.en
dc.format.extent2426131 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectčasovács
dc.subjectkoordinacecs
dc.subjectdopravní uzelcs
dc.subjectúsekcs
dc.subjecttimeen
dc.subjectcoordinationen
dc.subjecttransit huben
dc.subjecttransporten
dc.subjectsectionen
dc.titleČasová koordinace spojů v přestupním uzlu Ostrava - Dubinacs
dc.title.alternativeTime Coordination of Connections in Ostrava Dubina Transit Huben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHackenberg, Robert
dc.date.accepted2018-06-11
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisCHY0049_FS_N2301_2301T003_30_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam