dc.contributor.advisor | Teichmann, Dušan | |
dc.contributor.author | Chyla, René | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:14:37Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:14:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/129691 | |
dc.description.abstract | Předložená diplomová práce se zabývá problematikou časové koordinace spojů v přestupním uzlu Ostrava – Dubina. Úvodní kapitoly diplomové práce se věnují významu časové koordinace pro veřejnou hromadnou dopravu, ty následující pak popisují základní poznatky týkající se tvorby lineárních matematických modelů. V krátkosti je představen optimalizační software Xpress-IVE, pomocí kterého byly řešeny všechny optimalizační úlohy v této diplomové práci. Časová koordinace v přestupním uzlu je dále doplněna o časovou koordinaci na vybraných mezizastávkových úsecích tramvajové sítě, jsou představeny jednotlivé varianty koordinace a poté na základě upřesnění priorit zadavatele (společností KODIS) je matematický model o úsekové koordinaci upraven a validován. Za účelem vygenerování přípustného řešení je také představen matematický model eliminující infrastrukturální omezení na tramvajových obratištích. | cs |
dc.description.abstract | This master thesis engages with problematics of time coordination of connections in transit hub Ostrava Dubina. The introductory chapters of this thesis devote the importance of time coordination for public transport, the following chapters describe the basic information relating to the creation of linear mathematical models. In shortness optimization software Xpress-IVE is described and all optimization problems are solved by this software. Time coordination in the transit hub is farther evolved by time coordination at chosen sections of tram network. Further separate versions of coordination are introduced and on this basis specified priorities of beneficiary is modified and validated mathematical model of section time coordination on tram network. To generate acceptable solution is finally introduced mathematical model specializing on infrastructural limits of turning circles of tram transport. | en |
dc.format.extent | 2426131 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | časová | cs |
dc.subject | koordinace | cs |
dc.subject | dopravní uzel | cs |
dc.subject | úsek | cs |
dc.subject | time | en |
dc.subject | coordination | en |
dc.subject | transit hub | en |
dc.subject | transport | en |
dc.subject | section | en |
dc.title | Časová koordinace spojů v přestupním uzlu Ostrava - Dubina | cs |
dc.title.alternative | Time Coordination of Connections in Ostrava Dubina Transit Hub | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Hackenberg, Robert | |
dc.date.accepted | 2018-06-11 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | CHY0049_FS_N2301_2301T003_30_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |