dc.contributor.advisor | Fusek, Martin | |
dc.contributor.author | Pavlíček, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T08:14:40Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T08:14:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | OSD002 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/129698 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá prověřením možnosti použití kompozitového schodiště, náhradou za hliníkový svařenec. Cílem bylo vytvořit MKP modely různých konstrukčních variant a porovnat jejich výhody a nevýhody jak konstrukční, tak materiálové. Cílem návrhu bylo najít co nejvhodnější využití konstrukčního uspořádání vozu na minimalizaci zástavbových prostor schodiště. Pro MKP model byly provedeny zkoušky laminátu na tříbodový ohyb a tahové zkoušky dle platných norem. | cs |
dc.description.abstract | This diploma work, deal with possibility the check-up of use composite stairs, and their reimbursement for welded stairs. Goals been to create FEM model of different assembly variants. And compare materials and their construction. In comparison is be write advantages and disadvantages. Goal of design is find best solution with using construction arrangement of train on minimalization space under stairs. For FEM model they were done test on three – point bending and tensile test according to standards. | en |
dc.format.extent | 2638273 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | Kompozity | cs |
dc.subject | tahová zkouška | cs |
dc.subject | tříbodový ohyb | cs |
dc.subject | MKP | cs |
dc.subject | Composites | en |
dc.subject | tensile test | en |
dc.subject | three-point bending test | en |
dc.subject | FEM | en |
dc.title | Vnitřní schodiště patrového železničního vozu | cs |
dc.title.alternative | The Internal Staircase of the Storey Railway Car | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Fojtík, František | |
dc.date.accepted | 2018-06-13 | |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 330 - Katedra aplikované mechaniky | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná mechanika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | |
dc.identifier.thesis | PAV0151_FS_N2301_3901T003_2018 | |
dc.rights.access | openAccess | |