Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFusek, Martin
dc.contributor.authorPavlíček, Pavel
dc.date.accessioned2018-06-26T08:14:40Z
dc.date.available2018-06-26T08:14:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129698
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá prověřením možnosti použití kompozitového schodiště, náhradou za hliníkový svařenec. Cílem bylo vytvořit MKP modely různých konstrukčních variant a porovnat jejich výhody a nevýhody jak konstrukční, tak materiálové. Cílem návrhu bylo najít co nejvhodnější využití konstrukčního uspořádání vozu na minimalizaci zástavbových prostor schodiště. Pro MKP model byly provedeny zkoušky laminátu na tříbodový ohyb a tahové zkoušky dle platných norem.cs
dc.description.abstractThis diploma work, deal with possibility the check-up of use composite stairs, and their reimbursement for welded stairs. Goals been to create FEM model of different assembly variants. And compare materials and their construction. In comparison is be write advantages and disadvantages. Goal of design is find best solution with using construction arrangement of train on minimalization space under stairs. For FEM model they were done test on three – point bending and tensile test according to standards.en
dc.format.extent2638273 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKompozitycs
dc.subjecttahová zkouškacs
dc.subjecttříbodový ohybcs
dc.subjectMKPcs
dc.subjectCompositesen
dc.subjecttensile testen
dc.subjectthree-point bending testen
dc.subjectFEMen
dc.titleVnitřní schodiště patrového železničního vozucs
dc.title.alternativeThe Internal Staircase of the Storey Railway Caren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFojtík, František
dc.date.accepted2018-06-13
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department330 - Katedra aplikované mechanikycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná mechanikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723
dc.identifier.thesisPAV0151_FS_N2301_3901T003_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam